PgUp Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Tenkte jeg skulle gi dere denne linken, vet ikke om den er postet her før, men la gå. Har du lyst til et hardcore tactical shooter som det desverre finnes eksepsjonellt få av idag, støtt prosjektet som meg! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 3 dager igjen nå. Hvis ingen pledger vil jeg ikke høre fra noen at de vil ha en hardcore shooter som ikke er cod. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har gitt litt. Fremdeles skeptisk til denne gjengen, da, men de siste oppdateringene på Kickstarter gjorde meg såpass positiv at jeg lot tvilen komme dem til gode. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Har gitt rimelig mye 150dollar, men fyren suger med PR og hvordan selge spill ideen. Han fikk jo nesten en halv video ifra TB med link og alt+++++++++ og ikke flere enn litt over 3000 personer har pledged. Da jeg postet den på et annet forum som er om FPS med taktikk og slike greier var det veldig labert da de følte at hele opplegget var amatørmessig, mange lovnader og lite å vise til. Double Fine og Brian Fargo kunne selge spillet på navnene sine. Det kan ikke fyren her, han kan ikke selge på at han har vært med på produksjonen av store FPS titler uten et stort navn trenger du noe å vise fram ikke bare det som var før an gjorde om siden for 4 dager siden, før var det en halfassed promo video med noe som så ut som en nervøs redneck som snakket om ting uten å ha noe vise fram. Hadde han bygget opp en liten demovideo av det han tenker seg ville flere blitt med, altså ikke noen store greier men 2 min med gameplay og kommerntarer ville dette prosjektet hatt en seriøs fremtoning ifra starten av ville ha solgt dette prosjektet og han hadde kommet i mål fort lenge siden. Se f.eks "The Banner saga" de har ikke fått noe av den publisiteten han fikk, med f.eks at totalbiscuit hadde en hel video om Kickstarter prosjekter og det var bare 2-3 han nevnte den ene var wasteland og den andre var hans prosjekt, det burde være mer enn nok til å greie 200 000 dollar, men den useriøse holdningen som ble vist fram da prosjektet startet ødela alt for "takedown". The banner saga har over 315 000 dollar på de første 6 dagene uten noen kjente navn, men prosjektet virker mye mer seriøst. Ta en titt selv: http://www.kickstart...r-saga?ref=live Endret 29. mars 2012 av Zimmerh Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Liker ikke dette prosjektet, såvidt jeg ser finnes det ingen garanti for at spillet blir laget selv om målet med kickstarter kampanjen blir nådd. "Private investors are lined up, but unsure of the market for an old-school tac shooter. A successful Kickstarter campaign will convince them that this is a viable market" Worst case så når kampanjen målet akkurat men får ingen investorer, hva skjer da? Det finnes flere eksempler på hvordan en kickstarter kampanje for spill bør gjøres, dette er ikke en av de. Gode eksempler: Wasteland 2 Banner Saga FTL - Faster than light Double Fine Adventure selvsagt men den er ferdig. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Har ikke fulgt spesielt mye med på dette prosjektet, så jeg tviler på at jeg vil skyte inn noe penger. Jeg har dessuten allerede en tactical shooter som jeg vil anbefale til de fleste som er interessert i akkurat det, nemlig Project Reality (PR). Det er en mod til Battlefield 2, som bygger på godt lagarbeid, koordinasjon og kommunikasjon. I tillegg et svært seriøst community på diverse forum rundtomkring. Bla. på http://www.prteamwork.com der de for tiden tilbyr boot camp til nye spillere, fiffig påfunn egentlig Jeg er selv litt etablert i communityet, og må jo derfor promotere for modden, av all min makt, så dersom det skulle noe om PR er det bare å sende PM Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Meh, du har jo alltids Arma som blir vanskelig å slå Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Synest videoen dei la ut var ganske pinleg å sjå på etter kvart. Men, synest ideen er god. Eg hugsar godt kor utruleg godt eg koste meg med dei gamle Rainbow Six spela. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Meh, du har jo alltids Arma som blir vanskelig å slå Er annerledes enn arma, sjekk ut infoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå