Imacthat Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hei! jeg har en silver marine 14 fots rib, men jeg har mistet den ventilen man trenger for å pumpe den opp, så jeg er på leting etter en side der jeg kan kjøpe deler til båten, men har ikke sjans til å finne det. Jeg så etter det for ca. et år siden, men har glemt hva siden heter og finner den ikke igjen. Hvis noen har en side der de selger deler til båten min hadde det vært supert om jeg kunne få vite om den! Så er det noen som har en side som selger deler til silver marine båter? Lloyd takk på forhånd! Lenke til kommentar
Divepartner Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Heisan Lloyd! Så ikke denne før i dag. Jeg har drøssevis av pent brukte rib- og gummibåtventiler liggende på mitt verksted i Stavern. (Divepartner Gummibåtverksted). Send meg bilde av typeskiltet og serienummeret samt en av de andre ventilene til divepartner(at)tele2.no om du ikke har skaffet deg en allerede. Ring gjerne på 92235777. Mvh. Dag Deberitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå