Computeren Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg har en bærbar PC som jeg ikke får skjermbilde på. Når PCen skrues på blir skjermen grå (baklys) og dette baklyset lyser konstant hele tiden. Hvis jeg ser nøye etter kan jeg såvidt skimte et bilde av støy på skjermen (som når du forsøker å ta inn analog TV-sending uten signal fra antenna). Kan det være inverter som er gåen her eller er det GPUen? Lenke til kommentar
i5-2500k Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Prøv å kobla laptopen til ein eksterne skjem. Endret 11. mars 2012 av i5-2500k Lenke til kommentar
Computeren Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Det har jeg nå gjort. Kobla til med analog kabel til skjerm som er i orden (testet med annen maskin) og jammen kom det bilde på den eksterne skjermen, men bildet ser helt ødelagt ut. Windows lastes inn, men bildet er helt opp stykket av kolonner med bare tull. Men litt merkelig at det kun er grått på laptopens egen skjerm. Jeg kan se baklyset bli svakere og sterkere når jeg trykker på ECO-knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå