brukar2341 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Hallo folkens! Om 5 uker får jeg ny pc. Og når den er i hus, så har jeg tenkt å lage en kortfilm i BattleField. Jeg tenkte den skulle vare i ca 10 minutter, og jeg lurte på om noen her var interreserte i å samarbeide med meg på dette prosjektet. atm kan jeg ikke gjøre annet enn å tenke ut en manus. Hvis du være med, eller om du har noen spørsmål, la meg få vite det -DahPain Endret 11. mars 2012 av DahPain Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Ingen som vil være med ? ;( Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Altså, du kan da i det minste 1dag før du svarer i din egen tråd for å bumpe.. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Altså, du kan da i det minste 1dag før du svarer i din egen tråd for å bumpe.. Hehe, sorry, men jeg kjeder meg massivt xD Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 5 (4 nå) uker er jo en stund til. Anyway. Jeg har en klan som kan stille opp på det meste. Hvilke egenskaper har du? Kan du å redigere? Har du laget noe tidligere? Kanskje vi kan få til et samarbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå