Bykatt Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Sikkert et idiotspørsmål siden jeg ikke finner ut av det ved å google, men: Jeg har akkkurat kjøpt meg oppgradering Lightroom til 4 til Windows. Er det meningen at jeg skal avinstallere 3.6 først, eller skal jeg installere 4 i samme katalog? Jeg trenger ikke begge, men ønsker å beholde det jeg har gjort av redigeringer i 3.6. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Catalog-fila inneholder alt av endringer så du kan fint installere LR4 og oppgradere catalog før du avinstallerer 3.6. Og for all del: husk backup. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Fullversjonen av LR4 skal kunne oppgradere en LR3-katalog, I alle fall. Tipper det står tidlig i dokumentasjonen. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Installer LR4, den vil etterpå bruke katalogen din og oppgradere den (du får valg om du vil beholde den gamle i tillegg). Avinstaller deretter LR3.x (begge blir liggende). Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Takk for hjelpen, funka fint det. Trondster, mente du at det følger med noe skriftlig informasjon til oppgraderingen? Jeg lastet ned oppgraderingen, kjøpte ikke selve boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå