:Francis: Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Hei, Jeg forsøker å dele media med Windows Meda Player 12 til min PS3. Jeg har huket av slik i WMP: Dessverre dukker det ikke opp en "unknown device" (PS3) i denne listen: PS3en er koblet trådløst til Altibox-hjemmesentralen på samme måte som Squeezeboxen. Jeg har testet å skru av brannmuren, men PS3en dukker ikke opp da heller. Har dere forslag til hvordan jeg kan få enheten synlig? På forhånd takk! Francis Endret 11. mars 2012 av :Francis: Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Se om du får opp pcen på PS3en først... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 bruk http://www.ps3mediaserver.org/ i stedet. 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Bruker PS3 MediaServer selv, og det kan anbefales på det sterkeste. Spiller fullHD-filmer streamet fra pc`en uten noen problemer. Det bør vel nevnes at jeg kjører kabel, da trådløs streaming bare blir problemer uansett. (Synes jeg....!) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Takk for tipset om PS3 Media Server. Jeg fikk opp media serveren på PS3en umiddelbart. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå