Christoffero89 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hvilken telefon er best? Har nå snsation xl som også har en 4.7" skjerm. Syns den er i overkant stor men hva er beste valget er? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hvis du syns 4.7 er for stort er vel Lumia det beste valget for deg? Med tanke på at de begge har samme oppløsning får du litt bedre pikseltetthet på Lumia. Titan er solid og fin, så du vil nok ikke angre om du velger den heller. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Takk for svar, ser ut som jeg får byttet til meg en lumia:). Deiligt. Er jo et hakk ned fra min htc sensation xl men blir digg med mindre skjerm og mer responsiv os:) 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hakk ned i skjermstr mener du? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Tror jeg ender på en nokia lumia 800 pga nokia kjør og skjermen er mindre og skarpere. Titan er diger men holden den som bacup om ingen vil bytte vekk sin nokia:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå