pedjo Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Virker flash i linux under wine? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Linux har en egen flash-driver.. Men jeg får den ikke til å funke i Opera, funker vel i Konqueror da, men det er ingen god nettleser... gå inn på www.flash.com eller noe du, der finner du driveren! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Flash virker under Mozilla(Netscape-plugin). Lenke til kommentar
pedjo Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 jeg tenkte på programmet flash da Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 det finnes en side der man for se hvilke programmer wine støtter, nå husker jeg ikke helt hvilken adresse det var, men søk på google.com etter flash+linux se om du finner noe. fant denne: http://www.macromedia.com/shockwave/downlo...anguage=English denne er for Linux Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 det finnes alternativer.. hvis du vil ha Macromedia Flash MX, akuratt det programmet så kan du sjekke www.winehq.com og se om du finner Flash MX programmet på lista deres... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 det finnes en side der man for se hvilke programmer wine støtter, nå husker jeg ikke helt hvilken adresse det var Her er en liste over applikasjoner som kan kjøres i wine: Application DB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå