Jan Erik Engan Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Lys Bildet er fjernet. Beskrivelse: Hadde egentlig ett annet i tankene,men da lift gardinen ble dratt ned i går når sola lyste gjennom vinduet,dukket dette motivet opp.Versjon 2 der har jeg brukt Topaz Simplify;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Stlig! Trodde faktisk først at det var ver 1 du hadde brukt Simplify på. Synes dette fungerte veldig bra. Har man en del definerte linjer i motivet, så er det jo kjempemorsomt med Simplify. Ekstra honnør for bare å oppdage motivet - ofte har man det rett rundt seg. Heldig du som hadde sol i går - her er det bare regn Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Stlig! Trodde faktisk først at det var ver 1 du hadde brukt Simplify på. Synes dette fungerte veldig bra. Har man en del definerte linjer i motivet, så er det jo kjempemorsomt med Simplify. Ekstra honnør for bare å oppdage motivet - ofte har man det rett rundt seg.Heldig du som hadde sol i går - her er det bare regn Takker.Ja slik er det ofte..plutselig er motivene bare der.Og sola skinner i dag også Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Stilig løsning! Jeg likte nok best v1. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hei Dette var et kjempebilde til Temadagen Her likte jeg absolutt versjon 1 best. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Stilig løsning! Jeg likte nok best v1. Takker så mye;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 HeiDette var et kjempebilde til TemadagenHer likte jeg absolutt versjon 1 best.RAK-foto Takker;) Hyggelig å høre.Dukket bare opp med sola..hehe;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Dette var ein fin/god ide---det er lekkert. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Kreativt Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Dette var ein fin/god ide---det er lekkert. Takker;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Nydelig å få en slik anelse om hva som befinner seg på den andre siden av gardinen. Jeg foretrekker de mer dempede uttrykket i versjon en. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Nydelig å få en slik anelse om hva som befinner seg på den andre siden av gardinen. Jeg foretrekker de mer dempede uttrykket i versjon en. Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg