Gå til innhold

Veiledning for nybegynnere?

Anbefalte innlegg

Heihei.

Er femten år (blir 16) og trener med to like gamle kompiser på Elixia. Ønsker å trene hele kroppen egentlig, men biceps og triceps først og fremst. Er helt nybegynnere, så jeg aner ikke hvilke apparater jeg bør bruke, hvordan jeg skal varme opp, hva jeg skal spise etter trening, hvor ofte jeg bør trene og så videre. Har tenkt litt på et ukentlig treningsopplegg, er det noen som har noe forslag og som kan gi noe tips?

Takk på forhånd. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei.

Er femten år (blir 16) og trener med to like gamle kompiser på Elixia. Ønsker å trene hele kroppen egentlig, men biceps og triceps først og fremst. Er helt nybegynnere, så jeg aner ikke hvilke apparater jeg bør bruke, hvordan jeg skal varme opp, hva jeg skal spise etter trening, hvor ofte jeg bør trene og så videre. Har tenkt litt på et ukentlig treningsopplegg, er det noen som har noe forslag og som kan gi noe tips?

Takk på forhånd. :)

1: Nei. Du skal ikke trene bi/triceps først og fremst. Du skal trene hele kroppen.

Det er trenere som jobber på Elexia som kan sette opp program for deg gratis(afaik) og kostholdsplan. Spørs der først. Hvis ikke kan du få mal av meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...