KroenenKarl Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hei! Jeg kjøpte BF3 på Cdon.com i dag, og lastet spillet ned ved å trykke på "last ned" knappen på cdon.com. Jeg lastet ned og dette tok ca 4timer, imens lastet jeg også ned Origin. Der aktiverte jeg koden til bf3, og rett etterpå kom det en "boks-ting" der bf3 bilde kom og sto at jeg måtte laste den ned. Jeg trykket bare på pause og venta til jeg hadde lastet ned fra cdon. Når det var ferdig, kom setup greia opp med at jeg måtte trykke språk også install. Når jeg trykker install havner jeg bare origin hvor bf3 står på pause i nedlasting... Går det ikke an å gjøre slik den fila jeg lasta ned fra cdon kommer til origin? Er så kjipt å vente enda 4 timer.... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Vel, du må laste ned fra Origin, det er det alle har gjort. Får en nøkkel, taster den i Origin -> laste ned. Du kan vel prøve å pakke ut image fila og legge det på rett plass og se hva Origin gjør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå