a-j123 Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 hei! lurer på å ta piercing i øyenbrynet, men vet ikke om eg vil for eg føler at eg har relativt store øyenbryn og er redd for at det ikke vil se bra ut hva tror dere? men om eg gjør det hva ser best ut ring eller spyd? liker spyd ganske godt gjerne svaar pliis Lenke til kommentar
Desu Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Det ser ikke bra ut uansett hva slags øyenbryn du har... 9 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Støtter Desu her Lenke til kommentar
a-j123 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 eg syns det er kult Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Gjør deg selv en tjeneste og IKKE gjør det, det ser så forferdelig ut, UANSETT hvem som har det. 2 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Jeg hadde det når jeg var yngre, og jeg har svære øyenbryn. Jeg synes det var kult nok jeg, men jeg synes nok ikke det nå lenger. Det er ikke en tattovering, koster ikke så mye heller -- hvis du vil, go for it. Gjør litt vondt fram til det gror (som tar en evighet), og vær forsiktig når du tørker håret ditt etter dusj osv. Mitt spyd hang seg fast i håndkleet, og plutselig sto jeg der å blødde. Hadde revna nesten hele greia ut. Gøy så lenge det varte. Endret 11. mars 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
a-j123 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg hadde det når jeg var yngre, og jeg har svære øyenbryn. Jeg synes det var kult nok jeg, men jeg synes nok ikke det nå lenger. Det er ikke en tattovering, koster ikke så mye heller -- hvis du vil, go for it. Gjør litt vondt fram til det gror (som tar en evighet), og vær forsiktig når du tørker håret ditt etter dusj osv. Mitt spyd hang seg fast i håndkleet, og plutselig sto jeg der å blødde. Hadde revna nesten hele greia ut. Gøy så lenge det varte. hehe, ok Hvor gammel er du? 15 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Vent et år og se om du har like mye lyst på det da. Veit ikke om det er så mange (seriøse) som vil gjøre det på noen under 16. Ikke at det kommer til å se noe bedre ut da, men da har du i hvert fall fått litt tid til å tenke over det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå