stukeren Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det har seg nå sånn at jeg snart har bursdag, og jeg har sånn smått begynt å samle på zippoer! Jeg har noen, men ønsker meg flere! Jeg liker spessielt zippoer som er av bare metall, og ikke så mye maling, men jeg er absolutt ikke skeptisk til disse, og har noen! Er det noen som har noen forslag på hvilken zippo de hadde ønsket seg hvis de hadde bursdag? Alle prisklasser, og modeller er ønskelig, gjerne link til nettside 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Det har seg nå sånn at jeg snart har bursdag, og jeg har sånn smått begynt å samle på zippoer! Jeg har noen, men ønsker meg flere! Jeg liker spessielt zippoer som er av bare metall, og ikke så mye maling, men jeg er absolutt ikke skeptisk til disse, og har noen! Er det noen som har noen forslag på hvilken zippo de hadde ønsket seg hvis de hadde bursdag? Alle prisklasser, og modeller er ønskelig, gjerne link til nettside Her er det noen :=) Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Nja, dårligt utvalg, gjerne link til noen fine på utenlandske nettbutikker Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Zippo.com Buy Zippo er ikke 100% sikker på at alt de selger er ekte zippo, men noen av dem har "riktig" pris i forhold til hva en zippo burde koste, Men kan hende alle er ekte sikkert noen de ikke for solgt pga utseende derfor lav pris. Usikker på om de sender til norge Noen få til Her er også en side som selger zippo , Litt sketchy men ja du får bedømme selv Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 http://www.topsecret.no/ds_advanced_search_result.php?keywords=zippo&submit.x=0&submit.y=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå