karoald Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Fyret Bildet er fjernet. Beskrivelse: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Nydelig og noe drømmende over det hele;) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hei Her må jeg henge meg på Jan Erik - noe drømmende over dette - dette passet også veldig bra til temadagen. Jeg falt for versjon 2 her. RAK-foto Lenke til kommentar
karoald Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Nydelig og noe drømmende over det hele;) Tusen takk for det-morro å prøve(ut)litt. Nydelig bilde!! Tusen takk for det. Hei Her må jeg henge meg på Jan Erik - noe drømmende over dette - dette passet også veldig bra til temadagen. Jeg falt for versjon 2 her. RAK-foto Takker for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg