kensher Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Heisann jeg har lastet ned Firefox portable (version 10.0.2). Grunnen til at jeg har lastet ned "portable version", er fordi jeg ikke har administator rettigheter til denne PCen (Skole-PC). Jeg får blant annet sett Youtube videor, men får altså ikke sett Facebook videor. Jeg får bare beskjeden "Last ned og installere nyeste versjon av Adobe Flash playet for å se innhold". Har noen et godt forslag? btw! Jeg visste ikke hvilke kategori dette emne kom under. Endret 10. mars 2012 av kensher Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Har noen et godt forslag? Jeg får bare beskjeden "Last ned og installere nyeste versjon av Adobe Flash playet for å se innhold". Hørtes ut som et godt forslag det der. Lenke til kommentar
kensher Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Når man ikke har administrator rettigheter, får man ikke installert noe som helst og jeg finner ikke den nyeste Adobe Flash Player i en portable version. Endret 11. mars 2012 av kensher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå