Kjetil Øyen Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Broadway Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg har ingen fyldige, begrunnende meninger om bildet, men jeg må bare si at jeg synes det er et utrolig stilig bilde! Veldig tøft gatebilde. Liker det godt. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Flott - får følelsen av at du virkelig tar byen på kornet her. Tett på, flott komp veldig tøffe kontraster. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg har ingen fyldige, begrunnende meninger om bildet, men jeg må bare si at jeg synes det er et utrolig stilig bilde! Veldig tøft gatebilde. Liker det godt. Hyggelig at du likte bilde.... Takk skal ha. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg har ingen fyldige, begrunnende meninger om bildet, men jeg må bare si at jeg synes det er et utrolig stilig bilde! Veldig tøft gatebilde. Liker det godt. Hyggelig at du likte bilde.... Takk skal ha. Takk for tilbakemeldingen Astrid..... Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Flott - får følelsen av at du virkelig tar byen på kornet her. Tett på, flott komp veldig tøffe kontraster. Takk skal du ha Astrid...... Plundrer med å få svart på riktig plass her inne.... Er det noen som kan gi en forklaring på hvordan man får gitt en tilbakemelding på flere kommentarer i et svar.???? Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Flott - får følelsen av at du virkelig tar byen på kornet her. Tett på, flott komp veldig tøffe kontraster. Takk skal du ha Astrid...... Plundrer med å få svart på riktig plass her inne.... Er det noen som kan gi en forklaring på hvordan man får gitt en tilbakemelding på flere kommentarer i et svar.???? Hei igjen - for å svare flere om gangen går du først til forumtråden. Der kan du se ved hver tilbakemelding at du kan velge "Svar" eller "Mulsitat". Du velger multisitat for alle de du vil svare, så går du ett hakk lenger ned, dvs. under alle kommentarene du har fått, og velger "Svar". Da får du opp en rute med alle de tilbakemeldingene du har valgt å svare på og du kan gå inn under hver tilbakemelding og skrive ditt svar der - etter (/quote). Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg