Gå til innhold

Hvor lenge hadde du latt din 15 åring være ute?

stukeren

39 stemmer

1. 1. Hvor lenge syntes du det er greit at en 15 åring er ute i helgen?

• 8
      1
    • 9
      0
    • 10
      5
    • 11
      8
    • 12
      10
    • 1
      4
    • 2
      2
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      8

Anbefalte innlegg

Hvor lenga hadde du latt en 15 åring være ute om i helgen?? 15 åringen er en ordentlig unge, som ikke "henger" , men bare er ute med venner!

Han gjør ikke noe kriminelt, og det er ikke en storby, er en liten bygd, hor alle kjenner alle, og han tar med mobil!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Mener at så lenge de klarer seg selv så kan de være ute så lenge de vil. Skjønner ikke at det skal være et must å være hjemme før klokken X?

Lenke til kommentar

Detv hadde kommet helt an på hvordan femtenåringen håndterte sin frihet.

Jupp. 15 er en vanskelig alder, man føler seg mye mer ansvarsfull og voksen enn man egentlig er. For noen går det bra, for noen går det fryktelig galt om de ikke har noen tøyler. Det har nye med hvor ansvarsfulle og modne de nevnte vennene er. Holdninger smitter.

Geir :)

Lenke til kommentar

Et sted mellom 23-02. Hvis det var snakk om en 16 åring hadde vel egentlig valget vært hakket lettere, muligens jeg kunne strukket meg til 3 da. Hadde selvfølgelig krevd å vite hvor han eller hun skulle og jeg måtte hatt nummeret til minst en av vennene. Jeg hadde også mest sannsynlig ringt opp i vertfall en gang i løpet av natten, men absolutt maksimum 3 ganger. (Med mindre jeg merket at noe var helt galt). Kunne også latt ungen sove hos en venn og latt deler av ansvaret gått til foreldrene til vennen, men jeg ville i vertfall hatt en prat med foreldrene. Bortsett fra det så har man jo ikke så mye kontroll. Bare å håpe på at du har oppdratt en unge som klarer å passe på seg selv, det som er så skummelt er jo at alle kan gå på en smell. Reglene justeres selvfølg etter oppførselen til 15åringen.

Lett å tenke at man vil være den kule forelderen når man er så ung, og gjøre alt stikk motsatt av foreldrene sine. Men å gi en 15 åring totalt frihet er nok litt for drøyt. Uansett modenhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...