Gå til innhold

Synes om opsettet mitt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har valgt ett mini-atx hovudkort for ett ATX kabinett.

Det he ingenting å sei!

jo det har det, du får mindre plass til ting for eksempel, mindre ekspansjonsmuligheter, ser også litt dumt ut med sidevindu når man har ett kort HK

Det fuke, trenge ikke betala fleire 100kr for å få ATX! og korti får du brog for 5 PCI

Endret av i5-2500k
Lenke til kommentar

Du har valgt ett mini-atx hovudkort for ett ATX kabinett.

Det he ingenting å sei!

jo det har det, du får mindre plass til ting for eksempel, mindre ekspansjonsmuligheter, ser også litt dumt ut med sidevindu når man har ett kort HK

Det fuke, trenge ikke betala fleire 100kr for å få ATX! og korti får du brog for 5 PCI

mange som har bruk for 4 DIMM slots... hvis det med at OSX er RAM krevende er sant og an burde ha minst 8GB RAM, så er det dumt å betale 100kr mindre for HK for så å betale 200kr mer for RAM fordi hvis man skal ha mer enn 8GB må man ha 2x8GB...

ser fortsatt rimelig idiotisk ut med mATX i ett ATX "tårn" med vindu...

Lenke til kommentar

Men da burde du heller velge ett mini tower kabinett, som feks Fractal Design 1000.

Skjønner ikke helt hvorfor du heller vil bruke masse penger på ett "kult" kabinett, når du heller kan bruke de på å få bedre ytelse.

Han må fillen få velga eit karbinett HAN lige!

jeg ville prøvd å gå opp til dette

koster litt mer men har en god del fler muligheter

den greia mot mATX var vel at det var det laveste av de lave chipsettene

SO, HK mini-ATX virke!

Lenke til kommentar

Nice.

Har et annet jeg kan bruke mens jeg evt. venter på det der, så takk for tipset! :)

Er det noe forskjell på det der og de som selges for 2-300 i Norge?

nja.. kjupte nesten likt selv, funker fett.

men har oså dette funer betre og har meir stabilt og serker signal

http://www.dealextreme.com/p/high-power-palm-size-802-11b-g-wifi-usb-adapter-with-high-gain-antenna-30605

hadde og eit som kostet 399kr på clas olsen i for fjord. men for å sei det rett ut syns eg det fra DX er betre :new_woot:

Endret av i5-2500k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...