Binders' Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Hei. Lurer på om noen vet om det er mulighet for å hente mer krefter ut av den lille motoren min? Hvordan spiller liten rolle, heller ikke pris i første omgang. Vil hente så mye som mulig ut av motoren. Hva er å anbefale og hvor er det å få tak i om det i det hele tatt er noe? Går det an å montere turbo? Lurer også på om det er veldig vanskelig og i det hele tatt mulig å montere keyless og startknapp? Videre noen som vet hvor det er best og billigst å handle styling, da tenker jeg på fangere og skjørt, grill og lykter. Lurer også på om noen vet om det er mulig å kjøpe instrumentpanel og ratt. Tenker også på andre små styling ting, type krom osv. Noen som kan hjelpe? Endret 10. mars 2012 av Binders' Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Alt går an, men det krever at du kan ofre mange tusen...både kroner og arbeidstimer. I tillegg må du beregne en god del timer til krangling med biltilsynet. Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Alt går an, men det krever at du kan ofre mange tusen...både kroner og arbeidstimer. I tillegg må du beregne en god del timer til krangling med biltilsynet. Kroner og arbeidstimer har jeg nok av, biltilsynet er jo en annen sak jeg må takle. Har sett litt rundt selv, og finner noe, men veldig lite av trim og lignende. Lenke til kommentar
trra Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 ebay.de finner du ganske mye til Vw golf Å trimme motoren går ann, men er bortkastet penger. Mye bedre å selge bilen du har og kjøpe en med 2.0fsi\1.4tsi enn å trimme din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå