Lami Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hei! Dette er et spørsmål til Beats by Dr.Dre Studio eiere; får dere vondt oppå hode av bøylen etter rundt sånn 40 minutter? Jeg får nemlig det, men jeg er den eneste? Takk! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Opplever dette ofte med hodesett som veier i litt, i tillegg til at putene ikke gir god nok komfort over tid. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Det jeg tenker også, men jeg synes ikke Studioene veier så mye (veier 270g med batterier), eller er det mye? Jeg tenker å gå over til Pro versjonen fordi jeg tenker at Pro'en har mer "padding"/skum ved bøylen og det ikke vil gjøre vondt og mer padding på ørene. Eller blir det bare værre da med tanke på at Pro ikke er av plastikk men alu.? Kanskje den sjukke skummen er der pga vekten og at det ikke vil være vondt? Endret 10. mars 2012 av Lami Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Det du evt. kan gjøre er så se om du kan klare å "montere" på mer padding/skum, om mulig. Da sparer du jo en hel del mer penger. Endret 10. mars 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå