Macklemore Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Hei, jeg vurderer å kjøpe et Gtx 560 ti til for å ha i SLI. Hva blir ytelsen? Og denne "microstutteringen" hva er det? Andre ting jeg burde huske på? btw, jeg vet ikke hvilket hovedkort jeg har. vet bare at det er Gigabyte og h67 chipset. Men er ihvertfall spor til 2 skjermkort Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 H67 kan ikke kjøre SLI Microstutter er små variasjoner i bildetid, se i signaturen min for mer info. Ytelsen pleier å komme opp i det dobbelte FPS-messig, hvordan dette vil oppleves i praksis er vanskelig å si. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Så jeg må ha nytt hovedkort altså... Tviler på at det blir SLI på meg Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Har selv GTX 560 Ti i SLI og sliter med stutter når jeg spiller BF3 med anti-aliasing, men uten er det helt konge da Lenke til kommentar
cfg Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 560 Ti SLi her også, ingen merkbar stutter i BF3, selv med AA aktivert. MSAA får spillet til å henge for meg, men det gjør det for de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå