Gå til innhold

Htc One X Vs Iphone 4S 32 Gb


  

93 stemmer

  1. 1. Htc One X Vs Iphone 4S 32 Gb ?



Anbefalte innlegg

Kan vi ikke bare stoppe her.

 

 

Trådstarter, gå enten til nærmeste butikk og prøv begge mobilene( Nå er ikke HTC one x her enda da) eller gå til en venn som har f.eks Sensation med nyeste android og en Iphone .

Det er vel ingen som tvinger deg til og delta i denne debatten/diskusjonen?

Jeg for min del synes det er interesant og høre(lese) argumenter fra begge sider.

har bestillt one x. og skal sammenligne de. Jeg skal filme når htc knuser iphone i hastighet, kamera og brukervennelighet.

 

Det sier seg selv att iphone4s er utdatert når den er fra forrige kvartal. Mens htc one x er det råeste du kan få tak i idag(2.april)

 

Du må ikke ha for store forventninger. iPhone var jo i skyen helt til Apple lanserte 4s som var en liten nedtur. Xperia S var / er veldig god på papiret men fikk bare 4. Kan hende One X skuffer også, ingen vet ;)

Ja, iphone 4s var en skuffelse fra den ble lansert, noe som førte til nedgang av apples aksjer.

Htc one x derimot vant to priser under lanseringen sin.

som sagt eneste punktet den kan svikte på er nok batteritiden men det er det ingen som vet, men jeg tviler på att den yter dårligere enn iphone 4s på grunn av den femte baterikjernen som er til for og spare strømm. når den ikke trenger og kjøre høy ytelse.

 

Så nå tar man hensyn til hvordan aksjemarkedet reagerer på nylanseringer før man velger mobil. Da er det jo greit æ vite at etter at iphone 4S ble lansert så har aksjen bare steget å steget. Så da må jo den være best.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, iphone 4s var en skuffelse fra den ble lansert, noe som førte til nedgang av apples aksjer.

Ja, den var nok en "kjempeskuffelse", og ble bare verdens desidert mest solgte smarttelefon i 4. kvartal 2011. Apple ble nok en gang verdens største leverandør av smarttelefoner i kvartalet, og Android fikk seg en smell på tygga som den grønne søppelspannroboten sent vil glemme. Videre ble Apple verdens mest verdifulle selskap, og satte igjen nye rekorder for omsetning og fortjeneste. Apple-aksjen er i dag verdt over 50% mer enn like før iPhone 4S ble lansert. Alt dette og mere til skjedde i betydelig grad takket være "skuffelsen" iPhone 4S, som i realitetene fikk enormt god mottakelse der det faktisk teller: hos kundene.

 

Htc one x derimot vant to priser under lanseringen sin.

Fantastisk! Blir like imponert hver gang fullstendig utestede produkt som enda ikke har kommet på markedet vinner slike "priser"...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

På hvilken måte "sviktet" Galaxy Nexus? Kameraet er riktignok ikke en drøm, men har ikke sett en eneste negativ vurdering i norske medier av Nexus.

 

Den fikk jo bare 4. En toppmodell bør vel ha bedre ?! Den er sikkert god, jeg har ikke testet den men jeg går utifra karakterene til mobilsidene.

Har jo også fått terningkast 5 flere steder http://www.amobil.no/artikler/samsung-galaxy-nexus/104925

http://www.mobili.no/tester/test-av-samsung-galaxy-nexus/

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at den blir / er dårlig, men man vet aldri. Mange / noen "toppmodeller" svikter i virkeligheten ! Feks Galaxy Nexus og Xperia S. Nå snakker jeg utifra tester og karakter hos amobil og andre mobilsider.

Ja, jeg skjønner poenget ditt! det kan være du har meget rett =)

Kan vi ikke bare stoppe her.

 

 

Trådstarter, gå enten til nærmeste butikk og prøv begge mobilene( Nå er ikke HTC one x her enda da) eller gå til en venn som har f.eks Sensation med nyeste android og en Iphone .

Det er vel ingen som tvinger deg til og delta i denne debatten/diskusjonen?

Jeg for min del synes det er interesant og høre(lese) argumenter fra begge sider.

har bestillt one x. og skal sammenligne de. Jeg skal filme når htc knuser iphone i hastighet, kamera og brukervennelighet.

 

Det sier seg selv att iphone4s er utdatert når den er fra forrige kvartal. Mens htc one x er det råeste du kan få tak i idag(2.april)

 

Du må ikke ha for store forventninger. iPhone var jo i skyen helt til Apple lanserte 4s som var en liten nedtur. Xperia S var / er veldig god på papiret men fikk bare 4. Kan hende One X skuffer også, ingen vet ;)

Ja, iphone 4s var en skuffelse fra den ble lansert, noe som førte til nedgang av apples aksjer.

Htc one x derimot vant to priser under lanseringen sin.

som sagt eneste punktet den kan svikte på er nok batteritiden men det er det ingen som vet, men jeg tviler på att den yter dårligere enn iphone 4s på grunn av den femte baterikjernen som er til for og spare strømm. når den ikke trenger og kjøre høy ytelse.

 

Så nå tar man hensyn til hvordan aksjemarkedet reagerer på nylanseringer før man velger mobil. Da er det jo greit æ vite at etter at iphone 4S ble lansert så har aksjen bare steget å steget. Så da må jo den være best.

nei hele verdens skuffelse var det som fikk aksjen stil og synke(im just saying!)

men som jeg skrev før det var tvert imot da Htc lanserte one x

Lenke til kommentar

På hvilken måte "sviktet" Galaxy Nexus? Kameraet er riktignok ikke en drøm, men har ikke sett en eneste negativ vurdering i norske medier av Nexus.

 

Den fikk jo bare 4. En toppmodell bør vel ha bedre ?! Den er sikkert god, jeg har ikke testet den men jeg går utifra karakterene til mobilsidene.

Har jo også fått terningkast 5 flere steder http://www.amobil.no...xy-nexus/104925

http://www.mobili.no...g-galaxy-nexus/

 

Den fikk vel 4 av Amobil i den første testen som kom ut ?!

 

Angående 4S i mine tidligere innlegg: Jeg har selv 4S og synes det er fantastisk men ryktene ville jo ha det til både det ene og det andre som ikke stemte. Mange synes det var en nedtur med " en oppgradering", jeg syntes ikke. Problemet er slik at ryktene gjerne gir oss for høye forventninger og når telefonen blir lansert med litt "dårligere" specs blir mange skuffet !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På hvilken måte "sviktet" Galaxy Nexus? Kameraet er riktignok ikke en drøm, men har ikke sett en eneste negativ vurdering i norske medier av Nexus.

 

Den fikk jo bare 4. En toppmodell bør vel ha bedre ?! Den er sikkert god, jeg har ikke testet den men jeg går utifra karakterene til mobilsidene.

Har jo også fått terningkast 5 flere steder http://www.amobil.no...xy-nexus/104925

http://www.mobili.no...g-galaxy-nexus/

 

Den fikk vel 4 av Amobil i den første testen som kom ut ?!

 

Angående 4S i mine tidligere innlegg: Jeg har selv 4S og synes det er fantastisk men ryktene ville jo ha det til både det ene og det andre som ikke stemte. Mange synes det var en nedtur med " en oppgradering", jeg syntes ikke. Problemet er slik at ryktene gjerne gir oss for høye forventninger og når telefonen blir lansert med litt "dårligere" specs blir mange skuffet !

 

Apple skuffet aldri, det gjør de aldri og kommer aldri til å gjøre. Det er sant det du sier, nemlig at ryktene skuffet.

Lenke til kommentar

Veldig bastant å si at Apple aldri skuffer. Opplevde flere ganger etter lanseringen at kunder syntes at 4S ga lite nytt, og heller gikk for 4 eller en modell fra et annet merke. Folk var klar for en iPhone med nytt design og muligens større skjerm, og det ble et lite antiklimaks med 4S uansett om du vil kalle det rykter at noe annet skulle lanseres.

 

Når det gjelder Nexus var det mye rart i vurderingene som kom i starten. Ser man på Amobil klagde de på at ikke alle apper støttet Android 4 og at de derfor fikk visse problemer. Dette var noe som forsvant lenge før folk flest fikk Nexus her i landet. Mobili klagde på at den ikke har støtte for Micro-SD, men det har ikke 4S heller så er vel ikke stort relevant i denne diskusjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ja, iphone 4s var en skuffelse fra den ble lansert, noe som førte til nedgang av apples aksjer.

Ja, den var nok en "kjempeskuffelse", og ble bare verdens desidert mest solgte smarttelefon i 4. kvartal 2011. Apple ble nok en gang verdens største leverandør av smarttelefoner i kvartalet, og Android fikk seg en smell på tygga som den grønne søppelspannroboten sent vil glemme. Videre ble Apple verdens mest verdifulle selskap, og satte igjen nye rekorder for omsetning og fortjeneste. Apple-aksjen er i dag verdt over 50% mer enn like før iPhone 4S ble lansert. Alt dette og mere til skjedde i betydelig grad takket være "skuffelsen" iPhone 4S, som i realitetene fikk enormt god mottakelse der det faktisk teller: hos kundene.

 

Htc one x derimot vant to priser under lanseringen sin.

Fantastisk! Blir like imponert hver gang fullstendig utestede produkt som enda ikke har kommet på markedet vinner slike "priser"...

Etter det jeg leste NEWTON som som isaac ville snud seg i garva etter og få vite att du bruker.

står det bare att 1,6% gikk ifra andriod til andre OS så om du definerer "ET SMELL PÅ TYGGA" som att android knuser iOS litt mindre vil jeg på stå att du overreagere KRAFTIG!

ville heller skrevet "android brakk en negl" da det klatret mot nye høyder.

det står heller ikke noe som helst om iOS fikk nedgang.

 

Quote: Man kan gjerne forholde seg til de undersøkelsene som finnes - bare man er i stand til å bruke fakta på en noenlunde intelligent og redelig måte.

 

 

Nå bare ler jeg av deg. :D. kan ikke ta noe av det du skriver serriøst etter det inlegget du kom med og du tør faktisk og gå ut og kalle andre folk Halvtomsinger? Gå og se deg selv i speilet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste som var latterlig var snakket om aksjekursen som du begynte å snakke om. Mener du fremdeles dette er noe som trådstarter burde ta med til vurdering? Isåfall må du gjerne fortelle meg hvor lenge kursen må gå ned for at denne skuffelsen du snakker om skal være gjeldende? Og hva betyr det for trådstarter at telefonen ble meget godt mottatt og ble den mestselgende mobilen. Samt at aksjekursen steg til uante høyder i samme periode.

Samtidig meldte vel htc i siste kvartal ett kraftig fall i overskuddet i forhold til samme tid i fjor. Er dette noe trådstarter bør ha med i vurderingen?

 

Lenke til kommentar

Etter det jeg leste NEWTON som som isaac ville snud seg i garva etter og få vite att du bruker.

står det bare att 1,6% gikk ifra andriod til andre OS så om du definerer "ET SMELL PÅ TYGGA" som att android knuser iOS litt mindre vil jeg på stå att du overreagere KRAFTIG!

ville heller skrevet "android brakk en negl" da det klatret mot nye høyder.

det står heller ikke noe som helst om iOS fikk nedgang.

 

Quote: Man kan gjerne forholde seg til de undersøkelsene som finnes - bare man er i stand til å bruke fakta på en noenlunde intelligent og redelig måte.

Så....du klarer ikke å finne faktiske feil i det jeg skrev, og din innvending mot mitt innlegg går på at jeg bruker metaforen "en smell på tygga" i stedet for den mer feminine varianten "brakk en negl" som du heller ville brukt...

 

Siden "Android tapte markedsandeler for første gang, på grunn av et svært godt salg av Apples iPhone 4S-mobil", er min beskrivelse av situasjonen både redelig og rimelig intelligent, i motsetning til din latterlige, dumme lille løgn om at iPhone 4S "var en skuffelse fra den ble lansert".

 

Skuffelse?

 

http://news.cnet.com/8301-13506_3-20120524-17/apple-shares-close-on-new-high-on-iphone-4s-launch-day/

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes trådstarter burde velge noe annet enn HTC om han ikke er veldig stor fan av HTC Sense ! HTC mobilene har kjedelig design, HTC er verst på design synes jeg, de ser helt utrolig stygg ut. HTC Sense oppfatter jeg som helt elendig. Knotete og ekkelt. Velg heller en Samsung eller noe annet.

 

Beklager, måtte få det ut. Men sann mine ord, jeg tror HTC vil gå konkurs på mobilfronten. Har ikke tall men oppfatter det som at folk ikke vil ha HTC i disse dager. HTC er liksom ut, de kommer ikke med noe bra selvom det ser bra ut på papiret.

Lenke til kommentar

Etter det jeg leste NEWTON som som isaac ville snud seg i garva etter og få vite att du bruker.

står det bare att 1,6% gikk ifra andriod til andre OS så om du definerer "ET SMELL PÅ TYGGA" som att android knuser iOS litt mindre vil jeg på stå att du overreagere KRAFTIG!

ville heller skrevet "android brakk en negl" da det klatret mot nye høyder.

det står heller ikke noe som helst om iOS fikk nedgang.

 

Quote: Man kan gjerne forholde seg til de undersøkelsene som finnes - bare man er i stand til å bruke fakta på en noenlunde intelligent og redelig måte.

Så....du klarer ikke å finne faktiske feil i det jeg skrev, og din innvending mot mitt innlegg går på at jeg bruker metaforen "en smell på tygga" i stedet for den mer feminine varianten "brakk en negl" som du heller ville brukt...

 

Siden "Android tapte markedsandeler for første gang, på grunn av et svært godt salg av Apples iPhone 4S-mobil", er min beskrivelse av situasjonen både redelig og rimelig intelligent, i motsetning til din latterlige, dumme lille løgn om at iPhone 4S "var en skuffelse fra den ble lansert".

 

Skuffelse?

 

http://news.cnet.com...-4s-launch-day/

jeg ignorer deg :D hahaha ler ennå :)

btw du trenger ikke og forsvare deg selv.

husk Apple og iOS er ikke det samme.

 

men til topic: noen som vet noe om batteritiden til one x?

Endret av kadabriel
Lenke til kommentar

Eneste som var latterlig var snakket om aksjekursen som du begynte å snakke om. Mener du fremdeles dette er noe som trådstarter burde ta med til vurdering? Isåfall må du gjerne fortelle meg hvor lenge kursen må gå ned for at denne skuffelsen du snakker om skal være gjeldende? Og hva betyr det for trådstarter at telefonen ble meget godt mottatt og ble den mestselgende mobilen. Samt at aksjekursen steg til uante høyder i samme periode.

Samtidig meldte vel htc i siste kvartal ett kraftig fall i overskuddet i forhold til samme tid i fjor. Er dette noe trådstarter bør ha med i vurderingen?

det jeg mente med hele greia var at hele værden ventet da iphone 5 og da 4s ble lansert ble det på en måte en skuffelse noe som fikk nedgang der og da på blant annet wall street. mener og ha lest dette men legger meg flat om jeg tar feil.

 

Men ja det var litt drøyt og ta med aksjekurs i denne diskusjonen(my bad).

Lenke til kommentar

På tide du tar selvkritikk for våset du dro inn i tråden. Joda aksjonærer rundt om i verden fikk aksjen til å falle litt før den begynte å øke. Og det øker ennå. Hvorfor ble det slik, fordi analytikerne og media ventet på iPhone 5. De ble skuffet av at den ikke kom, men når de så hvordan forbrukerne tok den til seg så gikk skuffelsen over.

 

Uansett, back to topic. Jeg ville også vurdert en annen android telefon enn HTC. Av erfaring. Men de kan nok forbedre seg, brodern er i allefall fornøyd med sensation.

Lenke til kommentar

Det var jeg ikke klar over. Når jeg søker litt på det virker det smått spesielt også.

 

"Lithium polymer-specific chargers are required in order to avoid fire and explosion.". Vil med andre ord si at den ikke kan lades med en lader fra en annen telefon eller en normal billader da?

 

Stusset også over "Overcharging a Li-poly battery can cause an explosion or fire". Vet at det er en sperre mot overlading på moderne mobiler, men det hender jo at ting går galt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...