Gå til innhold

Iphone 4 Hvordan få tilbake apper og musikk?

Anbefalte innlegg

Har nettopp oppgradert Iphonen til iOS 5.1 og nå har jeg mistet alle appene mine og all musikken min :(. Har ikke peiling på hva jeg gjorde galt. Men heldigvis sikkerhetskopierte jeg den før jeg oppgraderte den. Og det jeg lurer på nå er hvordan får jeg det jeg har sikkerhetkopiert på maskinen over til telefonen igjen? Vet ikke hvordan jeg gjør det xD

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sikkerthetskopierte den før jeg oppgraderte den. Men når jeg gjenopprettet sikkerhetskopieringen så kom det en gammel sikkerhetskopiering. Jeg hadde rundt 300 bilder på telefonen etter jeg hadde oppgradert den, nå har jeg 100 :( Så jeg hadde sikkerhetskopiert den før jeg oppgraderte den, og etter jeg har gjenopprettet den nå så har jeg fortsatt alle appene som jeg har lastet ned etter oppgraderingen. Så de nye appene mine er der etter gjenopprettingen. Men jeg har fortsatt ikke de gamle appene som jeg hadde før oppgraderingen. Har akkurat de samme appene som jeg hadde før gjenopprettingen men ingen musikk og jeg har gamle bilder og mistet de nye.

Ganske vanskelig å forklare, men jeg prøvde mitt beste. Så hva har skjedd nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...