Cookiemonster25 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Har nettopp oppgradert Iphonen til iOS 5.1 og nå har jeg mistet alle appene mine og all musikken min . Har ikke peiling på hva jeg gjorde galt. Men heldigvis sikkerhetskopierte jeg den før jeg oppgraderte den. Og det jeg lurer på nå er hvordan får jeg det jeg har sikkerhetkopiert på maskinen over til telefonen igjen? Vet ikke hvordan jeg gjør det xD Takk Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hei:). Koble til itunes. På venstre side i itunes ser du iphonen din. Høyreklikk på den og velg sikkerehetskopi gjennoprettinga der:) Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg sikkerthetskopierte den før jeg oppgraderte den. Men når jeg gjenopprettet sikkerhetskopieringen så kom det en gammel sikkerhetskopiering. Jeg hadde rundt 300 bilder på telefonen etter jeg hadde oppgradert den, nå har jeg 100 Så jeg hadde sikkerhetskopiert den før jeg oppgraderte den, og etter jeg har gjenopprettet den nå så har jeg fortsatt alle appene som jeg har lastet ned etter oppgraderingen. Så de nye appene mine er der etter gjenopprettingen. Men jeg har fortsatt ikke de gamle appene som jeg hadde før oppgraderingen. Har akkurat de samme appene som jeg hadde før gjenopprettingen men ingen musikk og jeg har gamle bilder og mistet de nye. Ganske vanskelig å forklare, men jeg prøvde mitt beste. Så hva har skjedd nå? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Det kan være du tok inn feil kopi, prøv igjen og velg en av de andre i listen d får opp Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Fikk bare en liste over ipadn og iphonen min. Ikke noe liste over "siste sikkerhetskopieringer". Så hvor finner jeg den listen? xD Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Var det som var listen. Da tror jeg du sliter om du ikke vil prøve. Gjenrette telefonen helt da? Og så når du starter igjen kan du legge inn kopien igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå