The Doctor Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 The Gathering Both Gathering.org and Geekevents.org are experiencing a DDoS, sorry for the delay, we're working with our ISP to resolve the issue. Like · · Share · 39 · 6 minutes ago · Lol, noen tøffe scriptkiddies som ikke fikk billett til TG som er lei seg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Haha, sammentreff, satt og eksperimenterte med DDoS i det tidsrommet. Gjorde det derimot i et lukket miljø =] Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 det er ikke jeg som er sint, jeg er bare skuffet jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Haha, sammentreff, satt og eksperimenterte med DDoS i det tidsrommet. Gjorde det derimot i et lukket miljø =] Jeg skal likevel skylde på deg, du fæle ekle hacker! Er vel medlem av anon også eller hva!? Avskum! <3 Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 drittungene med ddos attack. sikkert medlem av annon. 2 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 drittungene med ddos attack. sikkert medlem av annon. og hva skulle de tjene på det? Anon har jo faktisk en mening med det de gjør, noen drittunger som ikke fikk blitt med på TG eller hva det nå enn var så har ikke de som driver TG gjort noe galt som Anon trenger å pirke på... 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 drittungene med ddos attack. sikkert medlem av annon. Altså, jeg støtter ikke annon, jeg støtter noen av sakene dems men tar en vudering basert på vær individuell sak. Men hvorfor i helvete skulle annon DDoS'e geek? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå