jonasros Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Heisann! Jeg har en Razer DeathAdder datamus, og har i det siste hatt store problemer med den, noe som aldri har skjedd før. ( har hatt datamusen i over 2 år) Det hele begynte for ca 1 mnd siden, da datamusen plutselig slutta å virke når jeg brukte venstre musetast, og jeg måtte CTRL+ALT+DELETE for å fikse sånn at den virka igjen. Det går altså an å bevege musa, men jeg får ikke trykt på noe med den. I senere tid fant jeg ut at jeg kan bruke Mouse Button 5 (som er en av sideknappene på DeathAdder) til å fikse det midlertidlig, sånn at jeg får brukt museknappene til å trykke på skjermikoner, ting i spill og diverse ting i andre programer. Det resulterer som regel i at jeg må spamme Mouse Button 5 for å i det hele tatt kunne trykke på noe annet. Dette problemet forsvant så i 1-2 uker, men idag kom det tilbake, og jeg har som jeg gjor sist gang jeg fikk dette problemet, nemlig googlet alt mulig og prøvd alle mulige løsninger, ringt venner osv. Men ingenting har hjulpet meg så langt. Det er derfor jeg spørr her på forumet, er det noen som har noe som helst peiling på hva som kan være feil? NB: Jeg har prøvd med andre datamuser i dataen, og det samme skjer da, så det er ikke musen som er problemet. Og jeg har selvfølgelig prøvd å oppdatere drivere. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Min mus og endel annet behynte å oppføre seg rart på den tiden etter at microsoft slapp noen oppdateringer som gjorde endel i registeret. Formaterte for å fikse det, og da samme oppdateringene kom gikk det bra. ANTAR at noe av det samme har skjedd hos deg men kan ikke garantere noe. Kan være defekt mus også. Lenke til kommentar
jonasros Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Min mus og endel annet behynte å oppføre seg rart på den tiden etter at microsoft slapp noen oppdateringer som gjorde endel i registeret. Formaterte for å fikse det, og da samme oppdateringene kom gikk det bra. ANTAR at noe av det samme har skjedd hos deg men kan ikke garantere noe. Kan være defekt mus også. Tror faktisk det er defekt mus. Har prøvd litt grundigere med ny mus og problemet er der ikke, så jeg kjøper meg rett og slett ny mus. Uansett, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå