TommyL Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Hei! Jeg har en HyperX 120GB SSD som ikke yter slik som forventet. Jeg har prøvd alt av løsninger, men ingenting ser ut til å hjelpe. Slik ser det ut med CDM3 og AS SSD: Det er vel i laveste laget, spesielt 4K read/write eller? Sammenligner med tester som f.eks. DENNE. Maskinen min består av et Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel i5 2600K og et Gigabyte GTX 460 1GB. Samt 8 Giga HyperX minne. SSD'en er koblet til Intel SATAIII port. Noen som har noe tips til å få den til å yte som den skal? MVH Tommy Endret 10. mars 2012 av TommyL Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hei! Jeg har en HyperX 120GB SSD som ikke yter slik som forventet. Jeg har prøvd alt av løsninger, men ingenting ser ut til å hjelpe. Slik ser det ut med CDM3 og AS SSD: Det er vel i laveste laget, spesielt 4K read/write eller? Sammenligner med tester som f.eks. DENNE. Maskinen min består av et Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel i5 2600K og et Gigabyte GTX 460 1GB. Samt 8 Giga HyperX minne. SSD'en er koblet til Intel SATAIII port. Noen som har noe tips til å få den til å yte som den skal? MVH Tommy synes det ser rimelig riktig ut jeg 4K er så lav fordi Sandforce SSDer sliter med 4K... Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Jeg kan ikke skjønne at dette stemmer...hvis man ser HER f.eks. så får dem 4KQD32 read på 183...mens jeg får 103? Og 4KQD32 write får dem 170...og jeg får 137? Endret 10. mars 2012 av TommyL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå