mobildyret Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 :o For en stund siden gikk jeg inn i en mobilbutikk og fikk prøve en t610. Jeg må si jeg ble skuffet!! Spesielt dårlig syns jeg ringetonene var. En ringetone måtte jeg holde helt inn til øret for å kunne høre den. Jeg syntes også at den var "plastikkaktig" men det er jo opp til hver enkelt. Jeg har oppservert at telefonen er mye diskutert i forumet, noe som kan tyde på at jeg kanskje valgte riktig og ikke kjøpe den enda.Har t68i og er meget fornøyd med den. Er flere enig med meg at t610 er en skuffelse hittil, eller er det bare meg? Er det bare barnesykdommer,som blir fikset av SE etterhvert? Håper på tilbakemelding! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Var nok bare barnesykdommer på den du testet i butikken.. På de ny Røde og Blå så er det ikke noe buggs i det hele tatt,jeg synes telefonen er helt sjef med tanke på at du får den for litt over 3lapper.. Go and by one! :wink: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 En ringetone måtte jeg holde helt inn til øret for å kunne høre den. Er nok det at fyren hadde ringevolumet på det laveste. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 de ny Røde og Blå så er det ikke noe buggs Eneste forskjellen er at blå og rød har den nyeste firmwaren, som kan "installeres" på alu. haze typen også. Høres ut som at du tror at rød og blå har bedre hardware enn alu. haze. :-? Du kan heller si at rød og blå kommer med nyeste firmware istede for å "undertrykke" alu. haze. Følte bare at jeg måtte si det. ONTOPIC: Jeg synes lyden er veldig bra jeg. Kanskje litt svak da(mener ikke volum), det er ikke særlig mye "trykk" i lyden(i forskjell til s55 f.eks.). Men ellers er det ganske klar lyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå