Gå til innhold

Battlefield 1942 ubåt ? ++

Anbefalte innlegg

bf 1942 ruler men har ikke kjørt ubåt ennå hvilket mission er det. ? fly er rå kult men litt vrient :yes: har også hørt om en oppdaterings pakke med flere våpen og tankser noen som hvet hvor jeg finner denne ?

håkon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

Ubåt kan kjøres på noen av brettene, ja, men du må "spawne" inn i dem. Bare prøv å starte på blåe/røde prikker ute i havet. En eller annen gang dukker du opp inne i en ubåt.

http://www.gamer.no/omtaler/battlefield_19...2_road_to_rome/

Der finner du omtalen av Road to Rome, tilleggspakken til Battlefield 1942. Den gir deg flere brett, flere våpen, flere biler og flere fly. Det kommer også en annen ekspansjonspakke snart kalt Secret Weapons of World War II.

Lenke til kommentar
Det kommer også en annen ekspansjonspakke snart kalt Secret Weapons of World War II.

jepp det er denne jeg har sepp på en internett side men finner den selfølgelig ikke igjen typisk..

edit: tror jeg fant noe på happypuppy.com

Lenke til kommentar
Heisann,

Ubåt kan kjøres på noen av brettene, ja, men du må "spawne" inn i dem. Bare prøv å starte på blåe/røde prikker ute i havet. En eller annen gang dukker du opp inne i en ubåt.

http://www.gamer.no/omtaler/battlefield_19...2_road_to_rome/

Der finner du omtalen av Road to Rome, tilleggspakken til Battlefield 1942. Den gir deg flere brett, flere våpen, flere biler og flere fly. Det kommer også en annen ekspansjonspakke snart kalt Secret Weapons of World War II.

lol god forklaring :lol:

U-Båtene finner du på Midway & Guaddalcanal. Når du skal starte på en ubåt velger du båten som bare har en "prikk" det er ubåtene.. Resten av båtene har 2 eller 3 prikker.

Ps. Det er UTROLIG kjedelig å kjøre ubåt :woot:

Lenke til kommentar
bf 1942 ruler men har ikke kjørt ubåt ennå hvilket mission er det. ? fly er rå kult men litt vrient :yes: har også hørt om en oppdaterings pakke med flere våpen og tankser noen som hvet hvor jeg finner denne ?

håkon

Men... å kjøre ubåt... ehhmmm drit kjedelig... FLY er FETEST!

Lenke til kommentar
Går det an å "dykke" med ubåten... Får det ikke til. Det er jo direkte tragisk å bare kjøre rundt... :roll:

Det er fullt mulig.. Da får du opp et kart som viser hvor du er. Bruk dive-knappen (eller hva det nå heter), den som får flyet til å peke nedover :)

Lenke til kommentar
Pil opp er default dykke-tast, det er den samme som du åpner luka på småbåtene med. Det kan være veldig vanskelig å komme ombord i en ubåt fra vannet, det enkleste erå starte på den.

Det er jo ikke no problem da :woot: Du trenger ikke være på båten for å entre den.. Bare å trykke på "enter" knappen din når du er i nærheten.. :yes:

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...