Gå til innhold

Sekk til rullestol

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal til høsten begynne på høgskole etter å ha gått et år på folkehøgskole. Jeg er allerede på jakt etter noe som kan gjøre studentlivet mitt bedre og lurer derfor på om noen har noe forslag til sekker som passer til rullestol? Sekken må helst ha korte stropper som det går an å feste rundt skyvehåndtakene bak på ryggen, ikke være for stor og kronglete og ikke minst tung selv uten innhold og ha plass til det en student trenger til forelesninger osv. som penal, pc, bøker etc.

Jeg veit at dette ikke er noe hver og en tenker over, men jeg spør alikevel etter råd, da det kan være noen som har en brilliant ide i motsetning til diverse hersens ergoterapauter rundt om ...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har mulighet for å "modde" litt på rulestolen din sånn at du har en form for hanke rett bak der du sitter (bør være noe tykkelse på den) så kommer jo de fleste sekkene som er laget for by og småturer med en slik en som kan hempes fast : Eksempel

Det eneste jeg kan se for meg er at du må lage en ordentlig hanke sånn at sekken ikke faller av når du har hastverk og skal noen plass :p

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...