kaaasen Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hei! Spørsmålet mitt er enkelt og greit (siden CDON ikke kan gi meg svar i helgen, og jeg er utålmodig); Jeg ser CDON selger Mass Effect 1 og 2 download for 99,- kr samlet, og de nevner også generelt på downloadsidene sine at "enkelte spill" må aktiveres på Origin og/eller Steam. Jeg finner ikke noe info under noen av disse spillene som sier noen ting om det, men det er vel rimelig å anta at både Mass Effect 1 og 2 kan legges inn på Steam? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det kan være at du ikke i det hele tatt kan legge spillene på Steam eller Origin. Noen spill på CDON kan man bare installere uten å bruke en annen klient. Ellers vet jeg ikke. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Bump! Dette vil jeg også vite! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Ja, jeg er såpass sær at jeg vil ha spillene mine samlet på enten Steam eller Origin. Helst skulle jeg jo hatt Mass Effect-spillene samlet på Origin-kontoen, men hvis jeg ikke får registrert spillene vil jeg hvertfall ha de på Steam. Jeg orker ikke å ha Steam, Origin, Amazon OG CDON-klienter å forholde meg til =P Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 hmm vurderer dette uansett jeg altså. har ME3 på pc, Me1 og 2 på xbox, prøvde ME2 på xbox og grafikken var uspillelig nesten Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Jeg hoppet i det, og tok sjansen på å kjøpe begge spillene jeg. Jeg fikk opplyst serials på begge to, men Mass Effect (nr. 1) får jeg ikke løst inn verken hos Steam eller Origin. Jeg får beskjed at det er en ugyldig nøkkel på begge tjenestene. Mass Effect 2 fikk jeg lagt til på Origin uten problemer. Jeg mener jeg har hørt noe om at ME1 ikke kunne legges til i Origin, men jeg trodde det bare var hvis jeg allerede hadde registrert det hos Steam, jeg. edit; jeg leste akkurat at det er M$ som står som utgiver for ME1, og at det er derfor EA ikke får lov til å putte det på Origin. Men at jeg ikke får registrert det på Steam, dét synes jeg er litt rart. Endret 10. mars 2012 av kimaasen1984 Lenke til kommentar
Dext Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 På Steam kan bare legge til disse CD-nøklene om du ikke kjøper spillet direkte fra steam: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-wusf-3601 Og mass effect er ikke listet opp der. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Aha, I see... Leste om noen som har fått Mass Effect 1 lagt til i Origin-kontoen sin etter å ha vært i kontakt med EA sin supportavdeling, så jeg gjorde det samme. Nå er det jo helg, så jeg antar at jeg i det minste ikke får svar derfra før uti neste uke en gang. Lenke til kommentar
Dext Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ja, har hørt litt om at EA har vært veldig imøtekommende med sine spill (ME, DA) selv om de er registrert andre steder (steam f.eks), fordi dette ytterligere promoterer Origin. 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Får likevel spille spillet hvertfall da gjorde det kjøpet jeg også, men nå må jeg også kjøpe lair of the shadowbroker og kasumi MINST allikevel sykt god pris, kjøpe ME2 på origins er 199,- alene. Ganske sykt Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Tenkte jeg skal sende en mail ang. ME1 og om det å få låst dette opp også i origin, men finner fanden meg ikke en mail å sende det til!!! For å si det mildt så var den derre Helpcentre driten deres det dårligste jeg har sett siden jeg skulle finne chipsetdrivere til asus laptopen min i 2007. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg fikk svar på mailen min tidligere i dag, hvor en hyggelig fyr fortalte meg at han hadde lagt til keyen min på Origin-kontoen min. Jeg er særdeles fornøyd med Steam, men til kontrast fra EA som brukte under en virkedag på å svare meg, brukte Steam totalt 23 dager sist jeg kontaktet dem. Det virker som om de i det minste prøver veldig med Origin :-) Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Yay fikk svar etter 2,5 uke, der jeg fikk beskjed om å dra på en shabby side som het pogo, lage ny EA id selv om jeg har 6 stykk fra før, og binde den til accounten min. All frustrasjon gikk bort når jeg dagen etter å ha gjort dette så mass effect sammen med mass effect 2 og 3 i origin Endret 22. mars 2012 av BakaBerg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå