jonastheman1 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hei er på jakt etter filmer lignende Battle: Los angeles. Noen som har anbefalinger? -Jonas Lenke til kommentar
deleted Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Monsters (http://www.imdb.com/title/tt1470827/). Den er ikke akkurat noen Alien-cliche film, men den har en interessant synsvinkel. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Alien Nation, selv om det ikke egentlig handler om noen kamp mot romvesnene. V-serien derimot, gjør det. Se dog ikke filmen, den suger. Alien kvadrologien er en 100 % vinner... Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1406704 Alien:Armageddon Green Lantern I am Number 4 Knowing Super 8 Battle: Los Angeles Independence Day War of the Worlds Cowboys and Aliens District 9 Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 tja ville ikke kalt Armageddon og Knowing Alien, ville satt de under Katastrofe. Her er noen "Alien invasion" filmer: The Darkest Hour Skyline Iron Sky Independence Day War of the Worlds The Day the Earth Stood Still Cloverfield 4 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Om du har lyst til å se hvordan tordenguden Tor bekjemper en invasjon sammen med en grønn sinnatagg, en mann i rustning, en sexy chic og en kar utkledd i det amerikanske flagget, vel.... Dette kommer på kino i slutten av april. http://www.youtube.com/watch?v=cSYYVdbYlZE Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Battle of Los Angeles Samme år (2011), om nesten det samme som TS's eksempel, nesten ilke god om ikke nesten litt bedre (veel, ok. litt mer...lavbudsjett C-ish-film, men Battle: Los Angeles er ikke akkurat noen A-film den heller imho, men den har "litt" bedre effekter osv da i det minste). Så er det jo Battleship som går / gikk på kino nå. En annen, men kanskje ikke helt samme type: Space Battleship Yamoto (2010). Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 The Day the Earth Stood Still (1951), The War of the Worlds (1953), Forbidden Planet (1956), Invasion of the Body Snatchers (1956). The Arrival (1996) er også fin. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jaaaaa!!! Hadde akkurat tenkt til å poste det Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 tja ville ikke kalt Armageddon og Knowing Alien, ville satt de under Katastrofe. Her er noen "Alien invasion" filmer: Hvor har du sett iron sky? Jeg finner den ikke noesteds Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Den går fremdeles på kino. kommer på blueray slutten av mai. Endret 27. april 2013 av Laughing Man Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 tja ville ikke kalt Armageddon og Knowing Alien, ville satt de under Katastrofe. Her er noen "Alien invasion" filmer: Hvor har du sett iron sky? Jeg finner den ikke noesteds Har også lurt på det, hvorfor den er så fraværende alle steder. Nye slike filmer pleier jo ganske rask være.. ja Lenke til kommentar
mwy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 The Darkest Hour må du ikke se. Den var så dårlig at jeg måtte skru den av. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 De nyeste alien filmene suger. Independence day og mars attacks er så langt de beste nevnt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 De nyeste alien filmene suger. Independence day og mars attacks er så langt de beste nevnt. The Thing er uten tvil den beste jeg har sett, vil si det er på god grense til å være en alien film. Independance Day er bare kjedelig å klisje som resten av Emmerich filmene. Mars Attacks er jo en fin komedie da. Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Iron Sky har da ingenting med Aliens å gjøre? Dersom du ikke kaller nazister for aliens da Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 De nyeste alien filmene suger. Independence day og mars attacks er så langt de beste nevnt. Skyline var veldig grei da syns jeg. Har ikke sett Darkest Hour og ..stood still. Cloverfield var ikke helt min greie. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 De nyeste alien filmene suger. Independence day og mars attacks er så langt de beste nevnt. Skyline var veldig grei da syns jeg. Har ikke sett Darkest Hour og ..stood still. Cloverfield var ikke helt min greie. Har sett dem alle. De nyere filmene eier ingen sjarm lenger. De suger, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå