fiberkanin Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg har tenkt å kjøpe en liten og enkel projector til min second gen. apple tv som støtter opptil 720p 60/50 Hz og HDMI. Trenger også et lærret som ikke er så altfpr dyrt. Projectoren kommer til å stå 3 meter fra lærretet, og lærettet bør være ca. 140 cm bredt og 110 cm høyt... I og med at kravene mine er relativt lave, tror jeg at jeg kan finne en projector til mitt beskjedne bruk til ca. 3000-4000. Noen som har en projector selv og som bruker den i en mindre stue slik som meg? Hva kostet projectoren din og hvor fornøyd er du? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Pærene til prosjektorene er kjempedyre, ofte 2-4000 kroner. Å finne lerret og prosjektor til samme pris som pære kan være vanskelig, men mulig du finenr noe brukt? Komplett.no selger lerret fra tusenlappen og prosjektor fra ca. 5500,- Hadde nok satset på led prosjektor, bdåe for å slippe støyende vifte og lavere driftsutgifter. Sjekk f.eks casio sine. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Jatakk! jeg tenkte selv på en LED-projektor nettopp på grunn av dette. jeg hadde håpet at noen her på forumet hadde erfaring med LED-projektorer i prisklassen 3-4k. Tusen takk for svar, skal sjekke ut casio sine og se om jeg finner noe innenfor min prisklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå