solsvik2 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Husker noen kompiser brukte denne siden før de dro inn i førstegangstjenesten. Har nå fått høre at det er usikkert om man fortsatt får benyttet seg av denne siden lenger. Man skal få brukernavn og passord i innkallelsen, så får uansett vite det da, men er det noen som vet helt sikkert om den fortsatt brukes eller ikke? Lenke til kommentar
Hammertid Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Har aldri hørt om dette, og har nå vært i tjeneste siden juli, så tviler sterkt. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Jeg var i alle fall "bruker" der når jeg fikk innkallelse til ArtBn august 2011. Siden er fortsatt oppe ser jeg, men klarer ikke logge inn - muligens fordi jeg bytta til Sjø, og siden er forbeholdt avdelingene i Hæren. Edit: skrivefeil Endret 21. mars 2012 av janovi Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg var i alle fall "bruker" der når jeg fikk innkallelse til ArtBn august 2012. Siden er fortsatt oppe ser jeg, men klarer ikke logge inn - muligens fordi jeg bytta til Sjø, og siden er forbeholdt avdelingene i Hæren. Hvordan fikk du brukerinfoen din egentlig? MTP at du skal inn senere enn meg(skal inn i juli), og jeg har ikke fått en dritt info.. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Oi, det var en skrivefeil gitt. August 2011 skulle det stå Fikk infoen i posten noen uker før jeg skulle inn. Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Haha, der gav den plutselig mer mening gitt! Okai, takk for svar Lenke til kommentar
SolSte Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Snakket med en dame på vpv i sted, og hun sa at siden ikke er i bruk/er nede for tiden Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Snakket med en dame på vpv i sted, og hun sa at siden ikke er i bruk/er nede for tiden Jøss, du var heldig! Ringte to ganger og spurte forskjellige folk, men ingen av de hadde engang hørt om det! Men damn.. Det var jo en real nedtur! Hadde sett fram til å få tilsendt "Utvalgt-skjorta".. Haha 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå