Gå til innhold

Utvalgt.no fortsatt i bruk?

solsvik2

Anbefalte innlegg

Husker noen kompiser brukte denne siden før de dro inn i førstegangstjenesten. Har nå fått høre at det er usikkert om man fortsatt får benyttet seg av denne siden lenger. Man skal få brukernavn og passord i innkallelsen, så får uansett vite det da, men er det noen som vet helt sikkert om den fortsatt brukes eller ikke?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg var i alle fall "bruker" der når jeg fikk innkallelse til ArtBn august 2011. Siden er fortsatt oppe ser jeg, men klarer ikke logge inn - muligens fordi jeg bytta til Sjø, og siden er forbeholdt avdelingene i Hæren.

Edit: skrivefeil

Endret av janovi
Lenke til kommentar

Jeg var i alle fall "bruker" der når jeg fikk innkallelse til ArtBn august 2012. Siden er fortsatt oppe ser jeg, men klarer ikke logge inn - muligens fordi jeg bytta til Sjø, og siden er forbeholdt avdelingene i Hæren.

Hvordan fikk du brukerinfoen din egentlig? MTP at du skal inn senere enn meg(skal inn i juli), og jeg har ikke fått en dritt info..

Lenke til kommentar

Snakket med en dame på vpv i sted, og hun sa at siden ikke er i bruk/er nede for tiden :)

Jøss, du var heldig! Ringte to ganger og spurte forskjellige folk, men ingen av de hadde engang hørt om det!

Men damn.. Det var jo en real nedtur! Hadde sett fram til å få tilsendt "Utvalgt-skjorta".. Haha :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...