Ptah Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Hei! Problemet mitt er at pcen ikke slår se på! sikringen i huset går så å si hver gang man starter pcen. har hatt ute alle komponentene og den startet uten skjermkort. (pcen startet men sikringa gikk 1 gang av di 5 testene) har sotte alle delene på plass og prøvd å startet. viftene hadde 1 omdreining også var det ikke liv lengre. Trur det er feil med psu så tenke å teste med enn annen psu. har test den på forskjellige sikringer i huset med samme problemet. eneste jeg syns var rart er at sikringa ikke gikk når jeg hadde skrudd alt på plass igjen. var bare ei lita omdrining på viftene åssa var det kveld! =P. tar gjerne imot forslag Endret 10. mars 2012 av Ptah Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) PSUen din som prøver å si ifra? Prøv med en annen kontakt i veggen. Eventuelt ta med PC til et annet sted i huset og prøve å koble den til der.. Endret 10. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
darket Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 høres ut som psu, bytt med en annen du har liggendes og se hva som skjer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det høres ut som Psu'en ja. Litt merkverdig at du har prøvd så mange ganger med en psu som sannsynligvis også har kunnet skadet komponentene i maskinen din om du var uheldig , hvilket merke var det? Lenke til kommentar
Ptah Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 er fractal design eller noe slikt. men hvis noe annet er skadet så dekker forsikringa det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå