Gå til innhold

MW3 vs BF3 på konsoll?

nexgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er content, som multiplayer baner og regler som ikke er med på PC versjonen, som er med på konsoll. Det var det jeg refererte til. Samtidig så har MW3 overraskende nok masse gratis-DLC til konsoll, som aldri er sluppet på PC.

Jeg er en av de folka som spilte ikke-patcha BF2.0 for maksimal arcade-yness og skill-basert FPSing. Så prøvde aldri Project Reality, selv om jeg har hørt veldig mye godt om den. PC versjonen er forresten locked på 85FPS delt over 91 refresher. Ikke noe problem, siden det er såpass høyt, men likevel. Locken er bugget om du spiller spillet i Wine. Så animasjonene (om du får høy nok FPS) er kjemperaske. De fleste, som reload animasjonen, bare looper mange ganger før du gjør tingen du prøver på (det tar like lang tid som om det skulle vært 85fps), mens andre ting som feks å kaste kniver vil skje umiddelbart.

Lenke til kommentar

Klart PC ikke blir prioritert da det er 1/10 playerbase i forhold til x360/ps3. Tho jeg bryr meg ikke så mye om DLCs og mappacks. Jeg spilte Strike at Karkand i BF2 i 3år+ og spiller fremdeles CS 1.6 der det er 5-6 maps men spesielt dust2 og nuke det spilles mest, jeg hvertfall trenger ikke nye maps hele tiden. Og igjen mod tools ville vært mye bedre, da kunne folk lagd nye maps/mods selv isteden for å betale $30 hver 3 mnd og $60 for et nytt spill hvert år. EA/Activision driter også i esport støtte da de splitter communities ved å gi ut nye spill hvert år. EA er ikke like ille der men det blir nok værre da BF4 kommer neste år, så BF5 året etter etc + en haug med DLCs. Mod tools ville holdt spillet i live da det kommer nye nytt hele tiden og det at folk har noe å gjøre. Kall meg hipster men jeg regner med det er kun en promille som synes det samme som meg da "casuals/mainstreamers" vil ha noe nytt hele tiden og kjøper gjerne nytt spill hvert år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...