Odesseiron Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Man skal ikke kimse av Battlefield 1455. Les hele saken Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg liker idéen med at det er gjort realistisk. Når våpen ikke har tyngde ender det lett med vill, hodeløs vifting med sverdet. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dropkick Dolphin Skrevet 10. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. mars 2012 Legg merke til den døde karen på det ander skjermbildet. Han pleide å være en kriger, som deg, men så tok han en pil til kneet. 10 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Har ventet på spillet helt siden teaseren ble sluppet i fjor høst. Må bli bra dette. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg elsker M&B, så dette blir en forhåndsbestilling uansett. Men det er Fatshark som utvikler det - folka bak minikalkunen Lead & Gold. Dermed er jeg likevel skeptisk.... Men faen så fett det ser ut. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg digger steam modden Age of chivalry så dette MÅ jeg bare skaffe meg. Ser jo utrolig fett ut. Lenke til kommentar
fend Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 mount and blade med bedre grafikk? awesome! Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 kamp systemet vil avgjøre om det vil bli bra eller dårlig, middel alderen sverdkamp er rett og slett ikkje det same som bruke automat våpen- om dei kjønner det har det stort potensial og gleder meg da men redd for at det komer til og bli glemt siden markedet begynner og bli temmlig mettet med "TF" spill så dei må gjøre noe mer unik ein settingen for og slå an Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det her så jo (og hørtes) reint fantastisk ut! 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ser spennende ut ja Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Gleder meg til det her ja! Begynner å bli bra lei automatvåpen nå. Gi meg en høygaffel! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 kamp systemet vil avgjøre om det vil bli bra eller dårlig, middel alderen sverdkamp er rett og slett ikkje det same som bruke automat våpen- om dei kjønner det har det stort potensial og gleder meg da men redd for at det komer til og bli glemt siden markedet begynner og bli temmlig mettet med "TF" spill så dei må gjøre noe mer unik ein settingen for og slå an Kampsystemet vil fungere som i Mount & Blade, altså du styrer slaget selv ved å dra musa fram, bak, venstre og høyre samtidig som du holder inne musetasten. Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 dette spillet ser helt sinnsykt bra ut. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Håper de lager Mount and Blade fortsettelse hvor grafikken er så bra Lenke til kommentar
Juke Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ser ikke bort fra at dette kan bli mitt nye favorittspill. Ser i allefall vanvittig lovende ut. Lenke til kommentar
Snakkest Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) awm* ikke awp hmm, går da fint å skrive awp. Forøvrig, dette spillet ser awesome ut Endret 10. mars 2012 av Moneybags Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Noen som vet noe om skytevåpen i dette spillet? Altså Kruttvåpen. War of the roses var en av de første konfliktene hvor håndvåpen med krutt (les børser, pistoler osv.) Så smått begynte å få en større rolle. I såfall gleder jeg meg stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå