iverha2 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Trestokk i fjæra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Greit motiv! Muligens den stokken burde vært litt lenger til hø., og ellers kunne bildet tålt et lite kutt nede. Aldri så lite utbrent på det lyseste på stokken kanskje.... ! Likte blåtonene i sjø og landskapet! God 3'er! Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Greit motiv! Muligens den stokken burde vært litt lenger til hø., og ellers kunne bildet tålt et lite kutt nede. Aldri så lite utbrent på det lyseste på stokken kanskje.... ! Likte blåtonene i sjø og landskapet! God 3'er! Personleg likte eg dårleg at stokken kom så nærme bildekanten når eg croppa lenger inn, men enig i at det frå høgre kunne tålt et kutt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Greit motiv! Muligens den stokken burde vært litt lenger til hø., og ellers kunne bildet tålt et lite kutt nede. Aldri så lite utbrent på det lyseste på stokken kanskje.... ! Likte blåtonene i sjø og landskapet! God 3'er! Personleg likte eg dårleg at stokken kom så nærme bildekanten når eg croppa lenger inn, men enig i at det frå høgre kunne tålt et kutt. PS! Regner med at du kanskje er klar over at du kan laste opp flere versjoner under samme bilde.... (ofte til hjelp når en er usikker på enkelte ting med et bilde eller rett og slett flere enkeltstående versjoner...) Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Greit motiv! Muligens den stokken burde vært litt lenger til hø., og ellers kunne bildet tålt et lite kutt nede. Aldri så lite utbrent på det lyseste på stokken kanskje.... ! Likte blåtonene i sjø og landskapet! God 3'er! Personleg likte eg dårleg at stokken kom så nærme bildekanten når eg croppa lenger inn, men enig i at det frå høgre kunne tålt et kutt. PS! Regner med at du kanskje er klar over at du kan laste opp flere versjoner under samme bilde.... (ofte til hjelp når en er usikker på enkelte ting med et bilde eller rett og slett flere enkeltstående versjoner...) Ja, klar over det. Takk for tips og tilbakemeldingar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg