Winydancer Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Heisann! Jeg jobbet i en periode på Kiwi før jeg begynte med studiene, og fikk en "automatisk" pensjonssparing hos Storebrand når jeg jobbet der. Jeg sluttet i sommer, og fikk nylig et brev om at pensjonssparingen min via Kiwi var avsluttet og at pengene ble satt over i et fond eller noe lignende. Går det ann å få pengene utbetalt nå? Eller må jeg vente til jeg er 67? Det er bare etpar tusen det er snakk om, og som student hadde det vert perfekt å fått litt ekstra å rutte med. Takk for svar! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Du må (selvsagt) vente. Det er en grunn til at det heter nettopp pensjonssparing. 1 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Var vell det som var forventet ja ;-) Hadde et håp om at man kunne få det utbetalt mot et tap på X antall %, menmen. Takk for svar :-) Da kan denne synke! Lenke til kommentar
Investorman Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Slettet. Endret 8. desember 2012 av Investorman Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Opparbeidede fripoliser fra tidligere arbeidsforhold har vanligvis utbetaling fra 67 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå