Gå til innhold

BK: Mot Vår

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er alltid flink til å komponere motivene dine pluss at du gjør veldig diskré etterbehandling når det trengs - dette er et godt eksempel. Jeg mistet faktisk en D60 i gulvet med dårlig utfall (hadde hatt det i 3 dager), som er grunnen til at jeg måtte kjøpte et nytt hus - ser av bildet at D60 virkelig gjør jobben for utgangspunktet :) Du er veldig variert i motivvalg av det jeg ser av bildene dine - det er spennende å ikke låse seg for mye i en retning :)

Lenke til kommentar

Du er alltid flink til å komponere motivene dine pluss at du gjør veldig diskré etterbehandling når det trengs - dette er et godt eksempel. Jeg mistet faktisk en D60 i gulvet med dårlig utfall (hadde hatt det i 3 dager), som er grunnen til at jeg måtte kjøpte et nytt hus - ser av bildet at D60 virkelig gjør jobben for utgangspunktet :) Du er veldig variert i motivvalg av det jeg ser av bildene dine - det er spennende å ikke låse seg for mye i en retning :)

Takker.I dag er D60'n kun med som bacup kamera om noe skulle skje. Og ang det varierte motivvalget er att jeg konsekvent nekter å låse meg til en greie;);)

Lenke til kommentar

Harmonisk og godt komp.Fine farger og en god stemning av ro og fred.Kvaliteten på opptaktet halter en del i fullformatet, men dette er ikke noe en kan se i normalformatet

Takker..ja måtte inn på kontoret for å se det på storskjerm,og ser jo hva du mener ang halting.Tror nok det skyldes att jeg har vært litt for hard på å lyse opp skyggene,som vises godt på den grå bygningsmassen;) Du ser jeg driver å kjører bacup til Jotta,og da må jeg sette den på pause,så har sittet med laptop'n ett par dager..så er stor forskjell på de 2 skjemene;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...