Jan Erik Engan Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Mot Vår Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt i fjor våres. Gjort i LR4 og CS5. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Du er alltid flink til å komponere motivene dine pluss at du gjør veldig diskré etterbehandling når det trengs - dette er et godt eksempel. Jeg mistet faktisk en D60 i gulvet med dårlig utfall (hadde hatt det i 3 dager), som er grunnen til at jeg måtte kjøpte et nytt hus - ser av bildet at D60 virkelig gjør jobben for utgangspunktet Du er veldig variert i motivvalg av det jeg ser av bildene dine - det er spennende å ikke låse seg for mye i en retning Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Harmonisk og godt komp. Fine farger og en god stemning av ro og fred. Kvaliteten på opptaktet halter en del i fullformatet, men dette er ikke noe en kan se i normalformatet Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Du er alltid flink til å komponere motivene dine pluss at du gjør veldig diskré etterbehandling når det trengs - dette er et godt eksempel. Jeg mistet faktisk en D60 i gulvet med dårlig utfall (hadde hatt det i 3 dager), som er grunnen til at jeg måtte kjøpte et nytt hus - ser av bildet at D60 virkelig gjør jobben for utgangspunktet Du er veldig variert i motivvalg av det jeg ser av bildene dine - det er spennende å ikke låse seg for mye i en retning Takker.I dag er D60'n kun med som bacup kamera om noe skulle skje. Og ang det varierte motivvalget er att jeg konsekvent nekter å låse meg til en greie;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Harmonisk og godt komp.Fine farger og en god stemning av ro og fred.Kvaliteten på opptaktet halter en del i fullformatet, men dette er ikke noe en kan se i normalformatet Takker..ja måtte inn på kontoret for å se det på storskjerm,og ser jo hva du mener ang halting.Tror nok det skyldes att jeg har vært litt for hard på å lyse opp skyggene,som vises godt på den grå bygningsmassen;) Du ser jeg driver å kjører bacup til Jotta,og da må jeg sette den på pause,så har sittet med laptop'n ett par dager..så er stor forskjell på de 2 skjemene;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg