60C Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Kjøper meg snart en ekstern usb hd (120 GB eller større) som jeg skal bruke til backup av bilder, dokumenter osv. Vil det være problematisk med stasjonsnavn og greier hvis jeg da tar ut hd`en og med meg til noen andre? Og evt vil pc`n min kjenne igjen stasjonsnavnene på den når den igjen kobles opp på pc`n min igjen? Jeg har WinXP pro. Mvh Thomas Lenke til kommentar
Joar Viking Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ingen problemer! Har hatt Iomega sin 120 GB USB 2.0 ekstern HD i 2 mnd. Drar den med rundt og saa fort den plugges inn saa finner maskinen den med en gang. Beste hardware investeringen jeg har gjort!! Lenke til kommentar
60C Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Takker for svar Joar. Det er heller ingen problemer med å partisonere den, og evt stasjonsnavn du bruker på tanke på oppkobling til andre maskiner? Eller har du den upartisonert? Mvh Thomas Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ingen problemer, jeg har en one-tech 120 gb'er, og den har jeg kalt "Bærbar", og det heter den i utforskeren i alle maskiner jeg kobler den til. Den er partisjonert akkurat slik jeg vil ha den, med hjelp av Pm 8. Funker fett, og har både Usb og Fire-Wirw tilkobling. Enig med Joar Viking, yppelig innvestering, bruker den hele tiden, flott til utveksling av filer med kompiser. Lenke til kommentar
60C Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Ahh godt. Da har jeg fått den infoen jeg trengte. Takk til dere begge to. Mvh Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå