Nik0 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ser at mange her har mye mer peil på det tekniske i mobilen enn det jeg har, så jeg velger å forhøre meg her. Har fått tilbud om mobil og ab. gjennom jobb og kan da velge meg en telefon. Har i dag en Optimus 2x, og skulle gjerne hatt noe enda kjappere og stødigere. Krav: - Rask - Android - God bildekvalitet, men trenger ikke være best - Litt robust, må ikke dø av å falle i bakken, men tenker heller ikke på en av de supertelefonene man kan dælje i veggen og dusje med - Stabil, Optimusen klikker støtt og stadig Sett litt på Galaxy Note, men er redd for at den blir litt stor og vanskelig å håndtere lett. Noen med erfaringer ang. denne? Også sett på Sensation XE, og noen Xperiar. Ulemper/fordeler visa versa noen av de? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Sony Xperia S ville jeg valgt. Har du noe makspris ? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Finnes ikke i lista jeg kan velge i. Må ligge i nettbutikken til Telenor. Sony Ericsson Xperia Arc S Black, hvordan er den? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det er en god telefon. Ikke den beste hardwaren idag, men klarer seg fint. Den har også blant de beste kameraene på mobiler idag. Pappa er elektriker og har Arc (ikke S) og den faller i bakken støtt og stadig men funker fortsatt. Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Kan gjerne anbefale Galaxy Note til deg Trur det er den beste mobilen på markedet i dag, noe som sier litt Hviss du er usikker på skjermen, kan jeg si at jeg var det samme Men så bestillte jeg den og håpet på at skjermen ville passe både for lommer og hender. Kan si det slik at størelsen blir du fort vant til, men du kjenner den rusker litt i lommen også av og til Allt det andre på telefonen er også supert kamera, nettsurfing, spilling og ikke minst s memo går som en lek Så løp på kjøp Men ønsker du deg noe annert kan jeg anbefale: - galaxy s2 - galaxy nexus - motorola razr Det var også nettopp MWC i barcelona der det dukket opp mye stiligt du kann vente i salg i mars-april-mai - sony xperia s - Lg optimus 4x - HUawei Acsend 4... - HTC one S Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå