Anonym259235 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Hvilket spill er din favoritt? Mitt er GTA IV Endret 9. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
spamex Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det er vanskelig å bestemme meg. Det står mellom Cod4, GTA SA, BF3 og Skyrim... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) delt Age of empires 1 og 2. EDIT: Ser at Nedward ønsker litt begrunnelse og det skal han faen meg få Først må det nevnes at jeg anskaffet disse spillene (inkl tileggspakkene) samtidig i collectors editionen, noe også flere av mine venner gjorde. Derfor spilte jeg begge spillene mer eller mindre samtidig og de er på mange måter veldig like og jeg likte begge like mye. Det er av den grunn jeg har valgt å gi dem delt 1.plass når det gjelder mine favoritt spill. Hva som gjør disse spillene bra etter min smak er blant annet hvor vakre spritsene er, musikken er også vakker og jeg rett og slett elsket det å bygge min egen by. Mang en time har gått med editoren og de lærerike campaignene. Historiene grep meg virkelig de uttallige nasjonene man kunne spille som gjorde at det alltid var en ny utfordring rundt hjørnet. Etter en stund ble også mulitplayeren en viktig del av opplevelsen for meg da jeg for første gang fikk prøvd å spille mot og med vennene mine når internet endelig kom til gata Må også nevnes at disse spillene var måten jeg lærte meg engelsk, Europeisk historie og ga meg interessen metallarbeid og bygningslære. Hender fremdeles at jeg blåser litt støv av det slitte coveret og fyrer opp et par runder. kort sagt kommer mine framtidlige unger til å bli tvangsforet litt gammeldags AoE Endret 13. mars 2012 av AndyF Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Står mellom Warcraft III og CS:S Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Det blir vanskelig. Tror faktisk jeg går for Counter Strike Source, rett og slett fordi jeg har spilt det siden det kom ut, og jeg går liksom aldri helt lei det. Kan gjerne være borte fra det i flere måneder, men plutselig sitter jeg å gamer det igjen. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 jeg ville heller valgt og gå innenfor hver sjanger. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Dette er jo avhengig av om det er spillet jeg likte mest, liker mest eller spiller/har spilt mest. Jeg elsket super mario 3 på nintendo 8bit, elsker maffia 2 på pc, har spilt counter strike condidion zero mest av alle spill jeg har. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 For å begrense det til et fornuftig antall kan jeg ta av alle spillene jeg spiller nå. Da ender det opp med... øh... ingenting. Spiller jo noen spill, men klarer ikke helt å si noen er en favoritt. Det er ingen av dem jeg må spille, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) F-22 total air war er favoritten min. Det er en veldig god simulering av F-22 som ble laget av et firma som også lagde profesjonelle flysimulatorer. Det meste er realistisk simulert, bortsett fra eye-candy. Med tanke på at spillet kom ut omtrent samtidig som flyet hadde sin jomfrutur så har dem klart å truffet veldig bra på spec til flyet, som på den tiden var hemmelige. Synd at det er utdatert på grafikk, og ikke særlig kompatibelt med noe nyere enn Windows 98. Endret 12. mars 2012 av Nedward Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Descent 1 og 2. Interplay. Kom i 1995 og hadde omtrent alt som senere har blitt klisjeer i fps: Ekte 3D (Doom var i bunn et 2D spill, presentert i 3D) Dynamisk lys Homing missiles Miner Laser, med mange oppgraderinger Episke bosskamper Perks for å gjøre seg delvis usynlig. Flerspiller over nett!! Husk at internett i seg selv var nytt for de fleste. En flyvende hjelperobot som hacker computere og viser vei (D2) 3D kart over området (trådgeometri) Gøy å spille, men for vanskelig å mestre. Slo derfor ikke gjennom som Doom. Skal sier at Doom kom litt før. Endret 13. mars 2012 av Philber Desanex Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hvilket spill er din favoritt? Mitt er GTA IV Super Metroid delt Age of empires 1 og 2. Transport Tycoon. Final Fantasy VIII! Final Fantasy VI Hvorfor er disse spillene så bra da? Endret 12. mars 2012 av Nedward Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Metal Gear Solid serien LETT. Må nesten se på dem som et spill. Edit: Forresten så må Worms Armageddon nevnes som har gitt meg aller MEST latter ved spilling sammens med kompiser Endret 12. mars 2012 av MrLuni Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Final Fantasy VIII! Enig. Åttern er best. Meget trolig den beste og mest komplekse historien noensinne fortalt i et spillunivers. Det har blitt skrevet plottanalyser på over 100 sider til dette spillet, og jeg har lest noen av dem. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 GTA SA. Friheten og størrelsen er rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
raptastic Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Det overlegent beste spillet jeg har spilt er RPG-spillet Gothic 2 (med tilleggspakken Night Of The Raven). Veldig bra kampsystem, levende og fantasirik verden, herlig musikk, innlevelse!, dialoger med flere gode valg(muligheter) og som får konsekvenser!, historie, åpen fri verden og akkurat passe linjært, ikke levelscaling,bra AI (bedre enn i de fleste nyere spill), tøffe motstandere allerede fra start ++. Spillet er helt elsk rett og slett. Endret 13. mars 2012 av raptastic 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Trackmania Nations Forever. Uendelig utfordrende, fantastisk community og alltid nytt content å lære seg. Tidenes spill for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå