AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kjæresten din? Hva er det h*n gjorde som du ikke likte eller gjorde deg sur/irritert osv? Postet av anonym: ea75bbc99b8b79ee2cd615ca16ec5486 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Eksen mener du vel? Tja.. han var ett dophue, rett og slett. Glemte ting hele tiden, 'glemte' meg konstant i den forstand at han tok kanskje å snuste litt cola og så ''glemte'' at vi skulle møtes. Jeg ble ikke behandlet som jeg fortjente, og han angrer selvsagt sterkt den dag i dag.. (HAHAHA) Det øyeblikket jeg visste at jeg mtåte slå opp var da jeg ble kysset av en annen, og jeg kysset tilbake. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Nå har jeg slått opp med mer enn én. Grunnene har vært alt fra utroskap til plingplongkokosihodetskap. 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (...) plingplongkokosihodetskap. Også kjent under det latinske navnet Retardus Personicus 8 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Latskap -> enda mer latskap -> legg på 35 kilo og ei bøtte med latskap = grunn for å slå opp Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Denne hørte jeg mye på når det ble slutt med ei jeg var sammen med: Kjørte jeg tur med bilen på sene vinterkvelder, ut på øde plasser, mimret, felte noen tårer og røyket sigaretter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Jeg ble tatt i å være utro en del ganger. Så til slutt, orket hun ikke mer. Også saboterte hun forholdet for at jeg skulle slå opp. So i did. Endret 12. mars 2012 av Bundy 2 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg gjorde det slutt fordi det hadde vært mye frem og tilbake i noen måneder, pluss at han hadde helt feil prioriteringer, dat gnist was gone, og fordi jeg merket at jeg begynte å bli interessert i andre gutter. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hun flørtet med eks. jeg anklaget henne for å være utro, hun påstår jeg ikke stoler på henne, jeg sier at det er umulig å stole på henne, hun mener at vi kanskje ikke passer sammen, jeg sier ok, det er slutt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå