Jan Høydal Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Loftstrappa Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette er et rent eksperiment hvor jeg har gått en aning amok ved bruk av diverse plugins. Brukte loftstrappa som utgangspunkt for bildet - hadde så mange kjekke linjer samt kunne utnytte lyset fra lampa. Morsomt å prøve seg litt frem på ukjent mark Topaz Simplify > DeNoise > Adjust Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Amok og amok...simplify er vel det topaz pluginen jeg har brukt minst,og det er fordi jeg ikke har hatt motivet til den.Her passet det utmerket i mine øyne,og ikke noe jeg sier for å trøste;) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Det var deg jeg fikk tipset av om Topaz - og det fungerer jo veldig bra på sine ting. Det må bare lekes litt for å komme igang. Du er inne på at Simplify ikke er lett å finne motiver til - så det var veldig kjekt du likte denne - så jeg tar det til positiv etterretning 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Dette bilde ville vært kjedelig uten den etterbehandlingen du har gitt det. Jeg er jo en som elsker TOPAZ - og andre filter, så dette fakt i smak 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg