Gjest member-7189 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Har festet tak stativ på bilen men har mistet "nøkkelen" og vet ikke hvor de er kjøpt. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ny "nøkkel" på forhånd takk Lenke til kommentar
VD Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Uff den er lei. Du klarer ikke å dirke opp med ett skrujern eller tilsvarende da? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Er det ikke nøkkelnummeret som er stemplet inn og vist på bildet ditt? En forhandler som selger det aktuelle merket kan sikkert bestille opp ekstra sett, ev. kanskje de har en "masternøkkel" slik at de kan låse det opp for deg? Lenke til kommentar
Gjest member-7189 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Dårlig formulering av meg. Jeg vet ikke hvor det er kjøpt. Så jeg vet ikke hvor jeg skal hendvende meg. Det er Skiguard sin tak boks men de kjenner ikke til den nøkkelen. Lenke til kommentar
brunjulf Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Har festet tak stativ på bilen men har mistet "nøkkelen" og vet ikke hvor de er kjøpt. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ny "nøkkel" på forhånd takk IMG_20120309_190853.jpg hei, fikk du noe svar på problemet ditt?? kan man løse dette uten spesiell nøkkel? mvh Lenke til kommentar
Gjest member-7189 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Har festet tak stativ på bilen men har mistet "nøkkelen" og vet ikke hvor de er kjøpt. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ny "nøkkel" på forhånd takk IMG_20120309_190853.jpg hei, fikk du noe svar på problemet ditt?? kan man løse dette uten spesiell nøkkel? mvh Jeg sendte mail til [email protected] eller ring 32 85 32 85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå