tha_lode Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Har fått meg en ny telefon så selve telefonbehovet er ordnet. Men hva kan jeg bruke den ødelagte iphonen til? Den responderer når jeg kobler den til m usb til pcen og bluetooth i bilen. Kan jeg ved å jailbreake den gi den en morsom oppgave i huset? Det må være mulig å fjernstyre den eller noe? Edit: ny og bedre tittel. Pluss litt utdypning av "problemet". Endret 10. mars 2012 av tha_lode Lenke til kommentar
EivindAO Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Har en ny telefon, men hva kan jeg bruke iphonen til? Den responderer når jeg kobler den til m usb til pcen og bluetooth i bilen. Kan jeg ved å jailbreake den gi den en morsom oppgave i huset? Det må være mulig å fjernstyre den eller noe? Er skjermen på din iPhone død eller er det noe du skrev for å få oppmerksomhet ? ( mener ikke å være frekk men med tittelen på posten var litt misvisende mot innholdet. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Beklager uklar tittel. Håper det er bedre nå. Lenke til kommentar
EivindAO Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Beklager uklar tittel. Håper det er bedre nå. om skjermen er død så er det lite å gjøre med med iphonen, du bør sende den tilbake til forhandler og få en ny om du ennå har garanti. som jeg vet er det ikke programvare for å fjernstyre en iphone. er det selve touchpanelet som er gåen eller er det skjermen som er svart ? Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Hei. Jeg har som sagt ny telefon nå, så det er geeken i meg som tenker at den kanskje kan klemmes inn i tjeneste på et eller annet vis. Mediaspiller feks? Med wifi fjernstyring eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå