SD88 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hei. Prøver å bytte thema på min windows 7, men får det ikke til. Har kikket på mange videoer på youtube hvor de forklarer hva man må gjøre, men det fungerer ikke på min pc. Dette er hva jeg gjør: 1. laster ned tema fra nettet. 2. Går til datamaskin - lokal disc - windows - resources - themes og legger inn filen der, slik ALLE har forklart at jeg må gjøre, men likevel når jeg går ut av alt etterpå og høyreklikker for å bytte tema, er det kun de samme gamle som ligger der...Hva gjør jeg feil? Har prøvd nå tusen ganger, men får det ikke til. Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 www.youtube.com///Search: How to change windows 7 theme..... Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Det er akkurat det jeg har gjort, men får det ikke til å fungere. Gjør alt i riktig rekkefølge, men det kommer aldri opp noe nytt tema. Har kun bare de originale uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vet ikke om dette gjelder nå lenger, men i "gamle dager", dvs. XP-tiden, minnes jeg at man måtte installere en patch for å installere uoffisielle themes. uxtheme patch tror jeg det het, du kan jo prøve å google det. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Det stemmer (tror jeg). Har også gjort dette, men fungerer ikke likevel =/ Ja,ja. Jeg gir opp. Hadde ikke forestilt meg at det skulle være så innviklet å gjøre en så liten sak, men det er det vel tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå