JarleW Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Skal brenne 10 .avi-filer (xvid) over på 2 dvd-r plater ved hjelp av Nero 6.0, men det ser ikke ut som om Nero skjønner at det er en dvd-plate jeg skal brenne på og ikke en cd-r. Der man velger filer som skal brennes stopper jo indikatoren på ca. 800MB.... + at brennerhastigheten er satt til 16x Under Choose Recorder har jeg valgt dvd-brenneren og har sjekket Disc Info. Der står det dvd-r. Skjer'a ? Har aldri brent på dvd før. Har en NEC 1300A Edit : Spiller forsåvidt ikke noen rolle om det er .avi eller andre type filer jeg skal brenne....... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Fikk det til med CopyToDvd, men er det ingen som vet hvordan det gjøres me Nero ? :o Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Spørr du klokka 8 på søndags morgen om sånnt og tror alle her har DVD brenner? jeg må bare le Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 ehhh - Klokka er faktisk over 9 - Posten står vel her kl. 16 eller 20 også ? - DU er jo her. Det kunne jo hende at DU hadde dvd-brenner ? Eller er det slik at alle med dvd-brenner sover til kl. 10:30 på en søndag ? - Hvorfor svarer du på en post når du ikke har noe fornuftig å si God morgen forresten... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 ...Eller er det slik at alle med dvd-brenner sover til kl. 10:30 på en søndag ?... Nei, vi sover til klokka 11 på en Søndag. Visste du ikke det? :o Har du ikke lest bruksanvisningen til dvd-brenneren din? Der står det klart og tydelig at man skal sove til klokka 11. Hver Søndag. Mann, du er utafor altså Sorry! bare måtte... er litt full i F i dag :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå