Stalthy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Så da tenkte jeg skulle innføre noe form for sorterings system på den eksterne harddisken min. Sånn jeg har planlagt det Filmer M Norsk Tekst M Norsk Tale Resten Tv serier M Norsk Tekst M Norsk Tale Resten Noen forslag til videre sortering? Har mest tvserier ( et par hundre gb, er litt usikker akk nå ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Manuelt kan du jo enten lage mapper med navn tilsvarende det du ramser opp, ellers må du jo rename filnavn. En film med norsk tekst og tale kunne f.eks fått filnavnet F NS NT Filmnavn. Alternativet er å a et program ta seg av sorteringen. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Manuelt kan du jo enten lage mapper med navn tilsvarende det du ramser opp, ellers må du jo rename filnavn. En film med norsk tekst og tale kunne f.eks fått filnavnet F NS NT Filmnavn. Alternativet er å a et program ta seg av sorteringen. Vet du om noen programmer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Blir vel noe mediesenter som xbmc og lignende. bruker ikke slikt selv. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Lag en god filstruktur med en gang. Alt annet blir tull. /filmer/ /filmer/norsk tekst/ /filmer/norsk tale/ /filmer/resten/ /serier/ /serier/norsk tekst/ /serier/norsk tale/ /serier/resten/ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Filstruktur er det som gjelder, å ha ting sortert i et program funker helt fint til den gangen du skal bruke filene utenom programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå