brusher11 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg formatterte nylig harddisken og installerte alt på nytt (eller rettere sagt XP gjorde det). Da jeg helt tilfeldig gikk inn på Enhetsbehandling under Min datamaskin, fant jeg ut at det var flere ting som ikke funket som det skulle. Jeg har heller ikke klart å finne ut hvordan jeg kan rette på dette eller finne de riktige driverne. Denne linken viser de "konfliktene" jeg oppdaget: http://us.f1f.yahoofs.com/users/c02295dd/b...fXm1R_AFqxk675I Kan noen fortelle meg om dette er viktige funksjoner som ikke fungerer, og hvordan jeg evt. kan rette på det? On beforehand thanks! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Den linken der var ikke helt god...... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har du inst. servicepack 1 ? Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Hvor kan jeg legge ut bildefila? Nå har jeg lagt den ut på Yahoo's Briefcase-sider, men det fungerte tydeligvis ikke helt som planlagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå